pondělí 3. září 2012

Žluté psaníčko

Ne, tento outfit tu ještě nebyl, ale je velmi podobný tomu z 29. 8., protože je barevně převrácený. Tento je méně lichotivý, protože mám žlutou barvu přímo u obličeje a střih topu také není ideální, ale i tak mi dodal bezva náladu a cítila jsem se v něm dobře zvlášť proto, že jsem si mohla vzít nové žluté psaníčko, které mi v mém arzenálu chybělo. Velmi se z něj raduji a těším se na další outfity s ním.

Přeji vše nejlepší v novém školním roce! 





14 komentářů:

  1. Marti určitě si každému rozzářila den ! :)

    Je mi milou poviností ti oznámit, že jsem tě nominovala do Blog- awards tak koukni : http://michellterritorium.blogspot.cz/2012/09/blog-awards.html

    OdpovědětVymazat
  2. nenápadné chlubení bazénem... ano ano

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář je poněkud ubohý. Opravdu takovým bazénem se snad nikdo nechlubí. Jo takovýma, co splývají se skalou a jsou součástí apartmá s výhledem na exotický záliv. To mi to tam napsat můžete ... někdy v únoru.

      Vymazat
  3. Úžasné psaníčko ! :)
    Anonyme táhni někam ! :D Marti co kdyby jsi to tady zakázala anonymům , jsou tu mezi námi sice i normální anonymové , ale moc jich není ... Je to tvoje rozhodnutí samozřejmě ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažuji o tom. Na druhou stranu si z nich nic nedělám a docela mě baví pozorovat různé stupně přízemnosti.

      Vymazat
  4. Já bych jim nic nezakazovala...jen at píšou takové stupidní komentáře:)je to sranda!člověk se vyfotí venku u vody aby to nějak vypadalo a hned se někomu něco nelíbí :)každopádně se mi moc líbí psaníčko!já bych takové brala ve všech barvách! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Mám ještě červené a měli i další barvy, ale to už jsem odolala.

      Vymazat
  5. súhlasím s Bellou, krásne a veselé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Žluté psaníčko se mi moc líbí, nějaké podobně veselé bych taky potřebovala:-))

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!