středa 26. září 2012

Šaty nebo tunika

Představuji vám nové šaty, které jsem si konečně ušila z jedné z látek zakoupených v červnu. 
Tento vzor se spíše hodí na podzim. Látka je pružná a velmi příjemná. Tento kousek bude možné nosit jako tuniku s černými "slimkami" a možná se pod ni vejde i černé triko s dlouhým rukávem - takový můj cestovatelský kousek.

Krásnou středu a dobrou náladu všem!



Lak Essence 09 Get the fever


36 komentářů:

  1. moc hezke!ten lak je krasny
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, přesně po takové látce jsem před létem toužila!! Pozdě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají jí teď v 50% slevě! Na webu ladyW. Moc dobře se z ní šije a je opravdu příjemná.

      Vymazat
  3. Krásný střih! Já už našla svou švadlenku a myslím, že jí díky inspiraci od tebe budu dosti často úkolovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se inspirovala dětským tričkem. Nastříhala jsem to od ruky. Je to bezva pohodlné a variabilní.

      Vymazat
  4. Ach to je nádhera :) Pamatuju si, když si ty látky kupovala, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Trochu to.trvalo, ale už i ta poslední je v procesu.

      Vymazat
  5. Tak se nám zdá, zdali ta látka není z Hané. Co na to v Praze?!

    OdpovědětVymazat
  6. Podobné šaty má Shoesmaniac :)) Povedly se ti, skvělý vzor


    Lak na nehty je skvělý :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je bohužel nenašla a to jsem jej prošla celý. Řeknu si o ně Lucii.

      Vymazat
  7. Skvělé! I jako šaty vypadají super :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. super outfit :) tak konecne si sa odviazala :) ten opasok k tomu sedi perfektne.
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To já umím velice dobře, ale někdy to nejde na blog.

      Vymazat
  9. Ten vzor je opravdu nádherný, takové šatičky bych na podzim taky brala:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší ti bílá,ten bílý model o dva články zpět je faj.
    V tomto bohužel působíš staře a hlavně zvýrazní tu divnou barvu vlasů.Za mě palec dolů.
    čtenářka Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadám v něm o něco starší, to souhlasím.

      Jste první v mém životě, kdo mi řekl, že mám divnou barvu vlasů. Zatím to byly jen komplimenty. Máte dobře seřízený monitor? :-)

      Vymazat
    2. Vykáme si OK :-) tak omluva za předchozí tykání.
      Barva vlasů na mém monitoru je divně rezavá,účes působí nemoderně a navíc vám dodává ruského vzezření.Potkat vás v Karlových Varech,tak nepochybuji,že jste Ruska,čemuž napomáhají i ty modely typu žlutá sukně a podobně.Někdy méně je více.Jste hezká žena,ale to oblečení je rusky přeplácané a cirkusové.
      čtenářka Vlasta

      Vymazat
    3. Klidně si můžeme tykat. Já tak nějak z principu anonymům vykám a neuvědomila jsem si, že jsi Vlasta. Tak nevím, jestli můj účes působí nemoderně, ale zrovna jedna blogerka mi psala, že to mám jako Madonna v jednom z posledních klipů. To by mi to drahé kadeřnictví, které stříhá podle posledních trendů (používají i horké nůžky), mělo vrátit peníze.
      Nejsem xenofobní. Jsem slovanský typ. S tím moc neudělám. Vlasy mám takové od přírody. Rusové v Karlových Varech jsou většinou zámožní, to by mi ani nevadilo...

      Právě příspěvek se žlutou sukní měl velký úspěch, takže váš názor bude spíš vyjímečný, ale nic proti tomu. Každý má naštěstí jiný vkus. Souhlasím, že někdy méně je více. Toto je blog pro zábavu, radost a inspiraci. Letošní léto bylo hodně barevné, tak proč to trochu nezvířit :-) Usedlých modelů jsem si během mé kariéry užila až, až.

      Vymazat
  11. Mně to prostě nedá a musím se zeptat - je možné, že bych Vás(/Tě?) mohla potkat dneska v hradeckém futuru nebo to byla dvojnice? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dvojnici! Dnes jsem se pohybovala jen v rámci Prahy.

      Vymazat
    2. Tak já na chudáka paní tak civěla :-)))

      Vymazat
  12. Marti, víte co se mi na Vás líbí? Jste úplně jiná než ostatní blogerky. Nikde nevystavujete maxi loga známých značek, nekritizujete ostatní za to, že nemají dostatečně drahou kabelku. Jste nad věcí, milá, inteligentní. Opravdová dáma. Nechť jste příkladem pro ostatní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, moc ti děkuji za tento krásný komentář. Už dávno jsem ti chtěla poděkovat, ale prostě se k tomu dostávám až nyní. Děkuji. Když jsem si tehdy četla tento komentář, velmi mne zahřál u srdíčka.

      Vymazat
  13. Ani nevím co říci na tak velmi potěšující kompliment, jen snad že velice děkuji, Dominiko.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!