středa 5. září 2012

Tyrkysovo-žluté líčení

Ještě vzpomínka na prázdniny... Toto žluto-tyrkysové líčení jsem zvolila k outfitům ve stejných barvách. Celé je to možná až nápadně sladěné, neboť ladím i s budovou v pozadí. Přiznávám, že jsem se u posledních zde prezentovaných kombinací nechala inspirovat právě prostředím, proto ty veselé až přehnaně barevné kreace.





  




33 komentářů:

  1. Tleskám nádherné sukni a náhrdelníku!

    Takové líčení chce trošku odvahu, ale pokud s tím člověk umí, tak proč ne. A tvému typu tyhle barvy opravdu sedí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Běžně takto nalíčená nechodím, ale baví mě experimenty.

      Vymazat
  2. Krásné. moc se mi to líbí hlavně s tou tunikou... Moc ti ty barvy svědčí :) a kde že jsi pořídila tu sukni ? :D

    Michell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V Comtesse a měli i zelenou, ale ta mě tak neupoutala.

      Vymazat
  3. Skvělý outfit, rozzářené, originální a hlavně ty veselé letní barvy:).

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně je náádherná a jak jsi to opět! perfektně sladila :) Dokonalé, nemám co vytknout.. Víc se mi to líbí s tou modrou košilí, než s tím topíkem! a to líčení pěkně zdůrazňujě tvé oči a ladí k nim.. prostě šik!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí ty botky! Tyrkysovou docela nosím a podobné bych určitě využila:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ty svršky! Ta tyrkysová Ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Barvičky ti moc sluší! :) Takže za m palec nahoru. Náhrdelník je krásný a ten durhý tyrkysový top s potiskem je pecka! :) A kombinaceyrkysové se žlutou je skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ten s potiskem je zvláštní, zajímavý, ale obtížně nositelný kvůli průsvitnosit.

      Vymazat
  8. Krásně veselé :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle sukne se mi strasne libila uz minule , no a v kombinaci s modrou halenkou je to proste parada!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Tyrkysová Ti moc sluší a žlutá sukně je naprosto dokonalá:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká kombinace, sukně je bomba, Kate

    OdpovědětVymazat
  12. dkud vsechne berete ty nahrdelniky? :) ja je nikde nevidim, jen na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš jej najít pod J. Crew bubble necklace (asi 180USD)

      Koukni sem http://gqewz.wpjoq.servertrust.com/category_s/1814.htm
      (49USD)

      Vymazat
  13. Marti, ty úplně záříš! Slib mi, že s podzimem nevyměníš krásný barvičky za černou! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, nevyměním, ale budou to barvy, které ke mně budou víc ladit.

      Vymazat
  14. Opravdu krásné !
    Ty boty jsou skvělé ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Marti, líčení je nádherné a strašně ti sedí k barvě vlasů :)
    Jinak to,co jsem ti slíbila zjistím už snad brzy.. měním totiž pozici a budu pracovat přímo na tomto úseku :) Tak prosím o strpení.. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. KRásné :) a počkat vám je 40 ? :) to není možný ne ? .. to je nějaký vtip :)!!

    http://www.luciet2.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!