pondělí 24. září 2012

Černobílé šaty se žlutým akcentem

Ani v září nesmí na mém blogu chybět černobílá a tentokrát jsou to šaty, které jsem šila již před pár lety, doplněné žlutým náhrdelníkem ("statement necklace") a psaníčkem.


Krásné slunečné pondělí všem!
 







35 komentářů:

  1. Teda Marti já fakt nechápu, že ti všechno tak sluší.. Obléci si takové čaty já, tak vypadám jak strašidlo..a ty seš v nich taková kočka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, takovouhle "černou" kombinaci bych nosit mohla, ač černou nesnáším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, té žluté je tam, myslím, tak akorát a tento střih krásně prodlužuje nohy a maskuje pozadí...

      Vymazat
  3. Šatičky jsou moc pěkné, ale teprve ty doplňky tomu dodaly ten správný šmrnc:-) Žlutá celý outfit krásně osvěžila:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Šaty jsou právě takový ten základní kousek, který se dá doplnit lecčím. Hezky funguje i zlatá, červená nebo něco přes ně.

    OdpovědětVymazat
  5. jo dobrý, se žlutou zajímavý, ale dole moc černý. a ty kratší vlasy tě postařily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, proto jsem moc nebyla nadšená z toho, že mi vzala 14cm namísto 4cm. Za půl roku je to zpět.

      Vymazat
    2. Doufám, že jste alespoň odmítla zaplatit!!!! No jo, holt na kadeřnice chodí jen hloupé holky, které nevědí, jak vypadá centimetr.

      Vymazat
  6. Tak toto se mi moc líbí! A i vlasy jsou krásně udělané :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, sice snažší úprava po ostříhání, ale ty delší byly lepší.

      Vymazat
  7. Marti žluté doplňky Ti sluší,ale ještě se vrátím k minulému článku-to bílá nemá chybu :-) !

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Tahle je fakt dobrá. Veronika z Ol. by potvrdila, že to psaníčko je hezky žluté.

      Vymazat
    2. Ano, potvrzuji!!!

      Je super a mrzi mě, že mi vyprodali to modré, to bych vzala taky.

      Tahala jsem ho celou dovolenou, je dobre nafukovaci.

      A z vlasů si nic nedělej, bála jsem se, že to bude horší. Však ono to doroste, co naděláš.

      Mám štěstí na kadeřnici, kterou o každý cm pryč musím přemlouvat, ale taky jsem drive s jinyma zažila nervy..

      Vymazat
    3. Mám ještě červenou. Nově mají i do rezava k těm od Bati, ale už dražší.

      Vymazat
  9. Krásné nadčasové šaty a v kombinaci se žlutou je to hezké oživení, chic Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem právě před lety zamýšlela...stále in. Záleží na doplňcích.

      Vymazat
  10. Krásné! Díky tobě jsem si uvědomila, že bílo-černou kombinaci doplňuju většinou červenou a je to škoda. Takže díky za inspiraci, Marti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. Také jsem to většinou dělala. Zkus i ostře růžovou.

      Vymazat
  11. Nádhera! Mám žlté psaníčko a rozmýšľala som, čo k nemu, tak toto je inšpirácia!! :)) Krásne to spolu s náhrdelníkom ladí. Super!

    OdpovědětVymazat
  12. opet krasny outfit, nevychazim z udivu:-) Hodne mi pripomina styl Kate Middleton:)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Marti, slunečné pondělí mám a to sice díky tobě. Jsi překrásná, klobouk dolů. Vždycky mě svou noblesou, vkusem a elegancí vezmeš dech!
    Doufám, že si Tě v S. Karolíně nenechají, takovou krásku!
    Vivi
    P.S. když mi stihneš napsat během zítřka na lucinkamala(zavinac)seznam(tecka)cz svou adresu (od středy se totiž pár dnů nedostanu na net), tak ti pošlu z Paříže čumkartu ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihla jsem to. Mockrát děkuji za krásný komentář a zprávu.

      Vymazat
  14. Tou žlutou je to krásně oživené! Perfektní :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ty bláho, Marti, Ty jsi kočka! Máš jinak vlasy, že jo?
    A to žluté psaníčko, to jen tak nikdo nemá!

    OdpovědětVymazat
  16. To je nádhera! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Mám moc ráda černobílé kombinace...a ta žlutá k tomu je geniální. Sluší Ti to moc:-))

    OdpovědětVymazat
  18. ach za to zlte psanicko by som vrazdila. Sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a stačilo zajít do obchodu v době slev, to žluté tam měli nejdéle. Nechápu proč, ale byl o něj nejmenší zájem. Červené mám také a to bylo hned fuč.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!