neděle 16. září 2012

Přehoz/pončo v barvě bordó

Nevím, jak přesně nazvat tento kus oblečení. Jako pončo či přehoz? Každopádně je to taková krásná příjemná deka s přůstřihy a bambulkami v barvě bordó, která by měla být tento podzim IN. Tentokrát jsem jej zkombinovala kontrastně se světle béžovou. Původně jsem chtěla vytvořit vlasový příspěvek, ale pak se vše odehrálo rychle a vyrazila jsem s rodinou do ZOO a nebyl čas na nic. Byla jsem vděčná, že jsem si dle rady nejbližších vzala semišové tenisky, protože pět hodin bych v jiných botách nevydržela. Asi příliš boty stylově neladí, ale nebyl čas něco měnit, i tak si myslím, že je to zveřejnitelné. Myslím, že můj outfit vypadal lépe než všechny ty "hoodies" v ZOO. Proč je mikina s kapucí tak moc populární? Mně to vždy tlačí mezi lopatkami, když se opřu.












Inspirace mezi zvířaty v ZOO:
Color contrast
Color blocking
Animal prints



































17 komentářů:

  1. Ten drdol ti sluší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale prý vypadám přísně. Mně to tak vůbec nepřijde.

      Vymazat
  2. Och tak takové pončo bych taky chtěla! Ty bambulky ♥ Moc ti to slušelo. Do zoo bych se taky chtěla mrknout, už jsem tam dlouho nebyla!

    OdpovědětVymazat
  3. to pončo je super, a tebe to veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten účes :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ponča mám dvě, ale ne tak fešácký. Ovšem mikiny s kapucí, to nenosím už od základky. Mě prostě nesluší a kapucu nesnesu téměř u ničeho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu nevěřím, že nemáš ještě fešáčtější. Děkuji.

      Vymazat
  6. tie bambulky sú roztomilé.. a účes sa mo veľmi páči,.. vyzerá zároveň elegantne a ja tak na bežný výletový deň :)
    PS: páči sa mi aj farba vlasov... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Bambulky jsou na celém ponču nejhezčí.

      Vymazat
  7. Strašně se mi líbí tvá inspirace u zvířet, skvěle podané.

    OdpovědětVymazat
  8. ponca jsou tak naramne elegantni :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponča jsou skvělá, i když ne vždy dostatečně praktická. But who cares? :-)

      Vymazat
  9. Krasnyyyy...takovehle lezerni kousky proste miluju. A ta barva je dokonala!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani. V této barvě chci pořídit další věcičky, no prostě domino efekt.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!