sobota 15. září 2012

Inventura aneb 10 punčocháčů

Znatelně se nám ochladilo, a tak jsem provedla inventuru svých zásob na podzim a zimu. Začala jsem s punčochovými kalhotami, které vám tímto představuji. Vybrala jsem pouze deset (těch nejbláznivějších), byť by se našly i další prima kousky. U punčocháčů je pro mne důležité, aby netlačily v pase, což bývá docela obtížné sehnat. V poslední době mi vyhovují ty z Tezenisu. Potřebovala bych vínově červené, bohužel "tezenisové" jsou příliš do fialova. Jak jste na tom s punčocháčema vy? Vím, že u mladších nejsou příliš v oblibě silonky, ale co silné punčocháče? Vybraly byste si některé z mé sbírky?

Jen chci upozornit, že ne všechny nosím. Je to jen rozmanitá sbírka většinou dárků. Obvykle nosím černé nebo tmavě hnědé. (dodatečně doplněno)



26 komentářů:

  1. Po barevných punčocháčích bych v obchodě nesáhla, ale na noze vypadají hezky. Já nosím maximálně silonky a to jen v tělové barvě. Jsem trochu konzerva:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem taky konzervativní, ale přesto mám zásobu bláznivých barev a vzorů. Co kdyby...

      Vymazat
  2. Já punčochy miluju, bohužel si ale troufnu jen ty jednobarevné bez vzoru, páč nemám moc hezky tvarované nožky. Z tvých mě hned zaujaly zářivě modré a fialové. Ale přiznám se, že ty světle červené (2. fotka zespoda vpravo) a ty šedé naproti dělají nohám hodně divný odstín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty světle červené, jsou takové hnědo-oranžové síťované, a dostala jsem je a nikdy je neměla venku na sobě. To samé ty šedé, mají na sobě mašličkový vzor a k ničemu se mi nehodí. Obojí jsou ale ve skutečnosti docela zajímavé, tak je mám v tomto příspěvku.

      Vymazat
    2. Já taky miluju punčocháče!

      Vymazat
  3. Já zase nosím jen černé... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Některé jsou fakt nevkusné a jiné vypadají spíše jako kožní choroba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi proto některé ani nenosím (šedé s mašličkami, síťované do oranžova a černé s kytkama). Myslím, že to tak hrozné není. Většinou jsou to dárky. Každopádně díky i za tento názor.

      Vymazat
    2. Tak proč se článek jmenuje top 10 punčocháčů? To zní jako nejoblíbenější či nejvíc nošené, ne top 10 nejšílenějších punčocháčů. Obzvlášť ty druhé odspoda vlevo vypadají jako nohy mrtvoly s podlitinami.

      Vymazat
    3. To je vtipné a docela výstižné :-) Název není úplně přesný, někdy se nezadaří. Ještě že ale vůbec o nic nejde. Hlavně že nejsem ta mrtvola doopravdy. Vy jste určitě ten rýpal, který mne vždy pobaví. Děkuji, že to tu tak bedlivě sledujete. Někdy potřebuji recenzi, vlastně se hodí pokaždé. Vy ale musíte mít spoustu času nebo vám ležím v žaludku. Každopádně je to zábava.

      Vymazat
  5. Krásné punčošky ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé kombinace i barvy, taky nosím barevné punčocháče a vzorované, tělové nenosím vůbec:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty poslední nalevo jsou top! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, ty jsou moc příjemné. Mám je od kamarádky z Japonska.

    OdpovědětVymazat
  9. Já barevné silonky nosím moc ráda, u tebe se mi ze sbírky nejvíc líbí ty modré :)

    OdpovědětVymazat
  10. jsou krásné. Musím sebrat odvahu a taky na sebe vzít někdy vzorované:-))) Váš styl je jedinečný!

    OdpovědětVymazat
  11. Leopardí a poslední dvoje dole jsou super, takové bych brala. :) Jinak hezké.
    Já punčochy nosím moc ráda, letos plánuji sbírku opět o něco rozšířit a chci také vínové. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten správný odstín je obtížné sehnat. Držím pěsti.

      Vymazat
  12. pekné pančušky:)

    pozývam na giveaway na môj blog

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovědětVymazat
  13. Punčocháče jsou pro mne naprosto nepostradatelnou součástí šatníku..na podzim bych bez nich nepřežila. Akorát jsem sklouzla k černým a různým tmavým a zapomněla na své barevné kousky, které mám v šuplíku:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná sbírka, sama mám podobnou. Ale mám problém sehnat dostatečně dlouhé punčocháče na mých 182 cm, aby mi nelezly, musím přes ně nosit ještě jedny kalhotky, což mne hrozně prudí, jinak bych měla po pár krocích rozkrok mezi stehnama, ach jooo, to mne vždy od denního nošení spolehlivě odradí... Jestli někdo máte tip, kde koupit dostačně dlouhé punčochy, sem s ním:-) děkuji! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, držím pěsti, vůbec netuším, já mívám právě opačný problém.

      Vymazat
  15. Tento post se ne úplně vydařil. Je vidět, že se nic nemá dělat napůl a ve spěchu, pak to tak vypadá. No tak příště to napravím :-) Hlavně nic nepřipravovat dopředu a v bolestech.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!