pátek 21. září 2012

V bílém

Dnes je podle mne ideální počasí na tento outfit. Mám slavnostní pocit a bílá se k němu hodí...

Mějte krásný víkend!



Pozn. pro Bellu: vzala jsem si ten Hermés šátek ;-), bohužel mám pouze takto barevný.

35 komentářů:

  1. Jsi jak sněhová královna, Martinko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne pončo ideálne na toto počasie...určite zahreje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak matrona z východu. Neforemný chlupatý přehoz, tlustý řetěz a značkový šátek, aby bylo vidět, že na to madam má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipné. Jen tak mimochodem, náhrdelník je kombinace perel a křišťálu Swarovski. A ano, tento kousek je také značkový. Byl to dárek k mému svátku a mám z něj velkou radost. O chlupatém ponču ani nemluvě :-)

      Hezký víkend! Určitě si ho užijte, alespoň z poloviny tak skvěle jako já.

      Vymazat
  4. nadherny!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi vám to sluší. Máte obrovský glanc. Mohu se zeptat, odkud máte boty? Podobné sháním.
    Vypadáte jako skutečná dáma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zkuste nový obchod v OC Letňany naproti Tchibo, původně měli jen obchod s ital. obuví v Olomouci.

      Vymazat
    2. Děkuji pěkně, prozkoumám.

      Vymazat
  6. tak bílá je super! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší :)Na toto počasí snad není nic lepšího :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejbožejší outfit !
    Jsi jako andílek ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně je vidět, že když se obléknu dle dobré nálady a bez většího snažení a vyfotím rychle jen pár fotek, tak se to většině líbí. Když se snažím, tak to takové není. Je to moc zajímavý jev.

      Děkuji, Gabulko.

      Prostě téměř vždy je to opačně, než očekávám.

      Vymazat
  9. Navlíknout se celá do bílé není žádné umění. Od "imagemakera" očekávám více invence.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tento outfit se mi líbí nejvíc z celého tvého blogu... :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mne trochu překvapuje a moc těší.

      Vymazat
    2. Mně také. Velmi Vám skutečně sluší.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Děkuji. Když už je to tady... ten podzim, jak jsi psala. Je třeba si jej prosvětlit.

      Vymazat
  12. Náherný andílek Marti :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak tohle ponco je nadherne. tento outfit je vubec jeden z tvych nejlepsich :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera! To pončo se mi moc líbí (jako všechny). Ovšem obávám se, že já bych se v tomhle hnedka umazala :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!