neděle 30. září 2012

Inspirováno prohibicí (pánský styl a oxfordky)

Tento outfit je inspirován prohibicí v USA ve dvacátých letech minulého století. Dala jsem ho dohromady z legrace, i když jednotlivé kousky jsou právě v módě, tedy podle Elle ... oxfordky, pánský styl včetně manžetových knoflíků a klobouček, který já nazývám lupičák, i když ho znáte spíše jako fedora, který se proslavil právě v době prohibice.

Jak vlastně nosit civilně oxfordky?

Co jsem já "vygůglila," tak asi slimky černé, bílé i barevné nebo černé punčocháče a černá spíše nabíraná sukně, možná šortky. 















Tady civilně, kancelářsky :-)

...a s oblíbenými manžetovými knoflíčky

30 komentářů:

  1. Bomba!!! Odkud máš tyhle oxfordky??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před 4 roky v Olomouci v Olympii, italská obuv. Ta co je nyní v OC Letňanech.

      Vymazat
  2. Krása ! Oxfordky jsou bájo ! :))Skvělé! Ta červená krava je bombovní :)))

    Zvu tvé čtenářky ke mně na Giveaway o vůni Lanvin :)

    Michell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem ráda, že se ti to líbí. Kravatu takto malou mi dalo práci sehnat.

      Vymazat
  3. Pánský styl je mi velice blízký..Oxfordky nosím ráda i k sukni:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Není to sice můj styl, ale vám byslušel i pytel od brambor:-) Těším se na další outfity:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Můj styl to také není, ale výjimka potvrzuje pravidlo.

      Vymazat
  5. Já mám na Tobě radši typicky ženský styl. Už proto, že vypadáš jako panenka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně příjde tenhle outfit super :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty oxfordky jsou perfektní :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Schovávala jsem si je ty tři roky, až přijdou zase do módy.

      Vymazat
  8. moc ti to sluší!mě se takovýto pánský styl hrozně líbí,ale sama bych ho nosit asi neuměla!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já to na ulici takto také nenosím, ale něco vymyslím.

      Vymazat
  9. Ty manžetové knoflíčky jsou moc pěkný detail celého tvého, tak trochu pánského outfitu :)

    ps: ten klobouk je úžasný !

    www.thecashmerechic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. no skvělé, chválím, mám ráda pánský styl! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Předposlední fotka nemá chybu! Pěkně stylové a sedí ti to stejně jako šaty a sukně. :)

    OdpovědětVymazat
  12. ovazny outfit :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!