úterý 11. září 2012

Nový střih

V tomto příspěvku nebudu psát o střihu na šaty, ale o mém novém sestřihu. Byla jsem u kadeřnice a chtěla jsem zkrátit tak o 4 cm, aby mé vlasy měly zastřižené konečky. Chtěla jsem, aby vypadaly po dovolené  zdravěji. Kadeřnice ovšem ustřihla čtrnáct, že mi to takto bude slušet lépe a je to ideální délka na všechno - drdoly, natáčky, kulmování atd. Já jsem neprotestovala, ani nevím proč. Sebevědomí mám dostatek, ale jakmile přijde na kadeřnice, je to stejné jako u zubaře, jsem plně v jejich moci. Byla jsem z toho rozpačitá, trochu i smutná. Stejně jako mí známí ani má kamarádka, kterou vídám docela často, si toho ani nevšimli....že prý to mám pořád hezký. Tak nevím, mně to připadá jako velká změna, ale těm okolo vůbec (14 cm je přece velký rozdíl!). Pravda je, že se vlasy lépe myjí, upravují, češou do drdolu atd. přesně, jak říkala kadeřnice, ale přece jen mi mé dlouhé vlny trochu chybí.
 ------------------------------------------------------------
Není to báječné, že mohu psát o takových pomíjivých věcech? Když si vzpomenu, co jsem prožívala před jedenácti lety v USA, když jsem v přímém přenosu sledovala náraz druhého letadla...  Vzpomínáte si, co jste ten den dělali vy?
------------------------------------------------------------
 

 



Tady sestřih po mé úpravě již v terénu. Outfit tu už byl.
Foceno ihned po "zákroku" u kadeřnice mobilem - trochu rozpačitý výraz psa Jonatána (ten měl podobný "účes")


15 komentářů:

  1. ja si na to vzpominam, byla jsem jeste na zakladce:) jinak tve vlasy bych asi oplakala,ale dorostou a zmena je zivot:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si na to vzpomínám, chodila jsem tou dobou na základku a měsíc nikdo ve škole o ničem jiném skoro nemluvil...
    Sestřih ti sluší, ale chápu tě - mě to vzala kadeřnice naposledy také více než jsem chtěla, ale dorostlo to a jak píše Míša, změna je život. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tady na té poslední fotce jsi strašně roztomilá ! :)
    Moc sluší Marti, s vlasama teď bude pohodlnější manipulace. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem poprvé viděla úvodní fotku a nevěděla jsem ještě, co tě u kadeřnice potkalo, tak jsem si pomyslela jen - páni, to je krásný účes.
    Takže tak zlé to není :) sluší ti to stále moc!

    OdpovědětVymazat
  5. oba jsou nadherne!!! ten prvni je uzasny a ten druhy bych strasne rada mela na eventu, ale mam na to moc dlouhe vlasy. fakt ti to sekne. ten druhej je lepsi nez ten prvni. jukni na nektery novy klip od madonny a uvidis, ze ho taky ma :))

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Vám všem za milé komentáře. Dnes jsem vlasy upravovala zase na jiný způsob a nebolely mne ruce, takže to má svá pozitiva.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle střih vlasů se mi na tobě moc líbí, rozhodně z toho nebuď smutná:)

    OdpovědětVymazat
  8. Navlněné je to hezké, ale fotka z kadeřnictví... Jak zmoklá slepice :-/

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezký sestřih..mě se tedy líbí i ten z kadeřnictví :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ta poslední fotka, to je účes od kadeřnice??? Vypadá to jak sepnutí vlasů při úklidu... No, ale vy asi doma moc neuklízíte.

    OdpovědětVymazat
  11. Oh, wow! you are so pretty lady :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné vlasky máš, vypadají velmi zdravě a ten objem......wau!!

    JSem tvá nová členka:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě zpětně díky za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!