čtvrtek 13. září 2012

Růžovo-oranžový top na rozloučenou s letním počasím

Tak to vypadá, že léto je definitivně pryč. Tento outfit jsem měla ještě na dopolední nákupy v neděli, kdy jsem si stihla koupit jedny letní kožené růžové boty na klínu. Hned jsem je také vyfotila, protože se mi hodily k tomu, co jsem měla na sobě a sice top s šátkovým vzorem v ostrém růžovo-oranžovém vybarvení. K tomu jsem vzala oranžovo-růžové náušnice, světlé kalhoty, růžové psaníčko a pohodlné sandálky.






Po návratu z nákupů s novým úlovekm

21 komentářů:

  1. Skvělá kombinace. Ten top se šátkovým vzorem je skvělý a oboje boty také. :)
    Já budu barvičky nosit i na podzim, nějak si ty pochmurné dny musím rozsvítit. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky budu nosit barvy, ale kvůli botám je to jiné. Zjišťuji, že nemám boty vhodné do deště, ale holínky ještě nechci, spíš nějaké kotníkové.

      Vymazat
  2. páči sa mi ako si farebne skombinovala lak s topánkami a s topom, dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ten lak je můj oblíbený, C'est la vie od Essence.

      Vymazat
  3. pekny outfit :) scarf print je vecny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mně se právě líbily ty tvoje šaty. Tak jsem se inspirovala.

      Vymazat
  4. Ani nevím, jestli jsem ti to naživo stačila říct, ale moc ti to slušelo a tu halenku bych brala také!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míno, tobě to moc slušelo a chtěla bych ty tvoje šaty. Hodily by se mi barevně k ostatním svrškům.

      Vymazat
  5. Jj, no bohužel máš pravdu, léto je pryč..dneska jsem si ještě vzala otevřené boty a lehký svetřík a bylo mi chladno.. Už abych pomalu vytáhla teplejší oblečení.. Outfit je moc pěkný, hlavně ten top:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To psaníčko je skvělé :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. To psaníčko !
    Chci ho !
    Kde se dá sehnat ? :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je od Guess z jarní kolekce, ale už jsem ho v obchodech neviděla.

      Vymazat
  8. Tak tento outfit je dokonalý a premyslený do detailov! :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!