neděle 9. září 2012

Rybí cop

Opravdu narychlo jsem si spletla na pláži rybí cop a pak už jsem jej tak večer nechala. Docela se mi líbil a tak nějak mi seděl k tomuto outfitu a kýčovitým slunečnicím. Tento letní outfit je již poslední z mé série barevných kombinací. Přece jen se černo-bílá musela někde objevit. Bez toho se já prostě neobejdu. Za to líčení není vůbec černobílé, ale dosti barevné, jak vidíte na fotkách (kombinace žluté s korálovou).




Příště načesat obočí!!!
 




30 komentářů:

  1. Ha, máme stejnou kabelku a brousím si zoubky i na modrou variantu. Tuhle sukni na tobě miluji, moc ti sluší!

    A co jsem se natrápila, než jsem se rybí cop naučila!Ani videa mi nepomohla, ruce mi to nějak nepobíraly, ale nevzdala jsem to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten rybí cop nejde a nejde.. :( A nejdou mi ani vlnky žehličkou - asi mám obě ruce levé, ehm... :D

      Vymazat
    2. Děkuji. Mám ještě červenou. Skvělý poměr cena:kvalita. Rybí cop už mi moc nejde, protože jsem ostříhaná. Brzy předvedu.

      Vymazat
    3. Vlny žehličkou jsou pracnější než kulmou.

      Vymazat
    4. No Marti, to snad ne! Zadne zkracování!

      Jinak mě vlnky žehličkou jdou v pohodě, naučila mě to kadeřnice :-)

      Vymazat
    5. Jsem z toho nyní smutná. Už se nedá nic dělat. V úterý předvedu.

      Vymazat
    6. Mně kadeřník řekl, že na to nemám vlasy :-D Vůbec mi po nich ta žehlička neklouže.

      Jsem zvědavá na sestřih :)

      Vymazat
  2. Tady ta sukně je prostě naprosto dokonalej kousek ! Skvělej kup Marti a opět ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. rybi cop je muj velmi oblibeny, ale mam na nej kratky vlasy! :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pěkné vlasy.Mým snem je nechat si narůst vlasy k ramenům,ale nějak nemám trpělivost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá žlutá a cop je bomba! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. vau vau vau !!! kočka... niet čo dodať rrrrrrrrr ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný copánek! Na mých vlasech ten cop moc nejde, mám je sice dlouhé, ale jsou sestříhané postupně.. Musela bych použít nějaký gel nebo něco, aby ty vlasy byly uhlazené:-) Na tobě to ale vypadá moc pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Náhodou někdy je to docela hezký, když je to nedbalý a ty vlasy z toho čouhají :-)

      Vymazat
  8. Ten cop je skvely....uz aby mi taky dorostly vlasy!!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je moc hezký, líbí se mi žlutý outfit :). Také bych brala aspoň takhle dlouhé vlasy :).

    OdpovědětVymazat
  10. V téhle kombinaci záříš jako sluníčko a žlutá ti opravdu sluší! :) Rybí cop je podle mě skvělý a ideální na spoustu příležitostí.

    OdpovědětVymazat
  11. tie botky su neskutocen :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  12. líbí se mi jak umíš skvěle kombinovat =)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!