středa 20. června 2012

Stihla jsem šaty a halenku!



Zvládla jsem zpracovat první látku a dovoluji si své výtvory ihned prezentovat. Asymetrické šaty jsou moc příjemné a kombinuji je s různými botami. Moc se mi k nim líbí tyrkysový pléd a boty.

Dále halenka s "vodou" je nositelná každý den s různými spodními díly. Sukně mohou být v béžové, černé, tyrkysové. Mám velkou radost, že se mi oba kousky tak povedly. Největší prácička byla se zakomponováním ozdobných okrajů do oblasti břicha...ale povedlo se.  Co myslíte vy?






24 komentářů:

  1. Ty šaty jsou dokonalé! Takové bych si klidně taky nechala líbit!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo.. jsi šikulka :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ses teda cinila...saty jsou naprosto dokonale a uplne nejvic se mi libi na prvni fotce s tmavymi botami na mega podpatku.
    A ten top je taky prekrasny!!!
    Jsi moc moc moc sikovna, Marti.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, Marti, klobouk dolů! Šaty jsou opravdu nádherné!

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem viděla tu látku, tak jsem se docela zděsila, ale šaty z ní jsou pěkné a tobě sluší. Jak vidno, není dobré předem odsuzovat něco, co člověku na první pohled nesedne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a někdy je to zase opačně. Látka super a šaty nic moc...příští příspěvek.

      Vymazat
  6. Moc pěkné. Jen poslední model s tyrkysovou sukní se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Asi tak na ulici nevyjdu, ta tyrkysová sukně není můj favorit a s halenkou jsem ji zkombinovala, protože obsahuje tyrkysovou a mám ty nové balerínky...pokus do třetice

      Vymazat
  7. A pak kdo je tady superžena! Takhle rychle ušité a ještě tak hezky. Marti, ty šaty jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mě bavíš! Ještě mám jedny už ušité, ale ty mi daly víc práce, ale efekt nula, nula. Uvidíme, co komentáře. Vždycky je můžu přešít.

      Vymazat
  8. wow, překrásné šaty a halenka se mi nejvíc líbí s tou béžovou sukní ale ani ta tyrkysová kombinace není špatná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty i halenka jsou krásné, všechny kombinace se mi líbí, ale spolu s tyrkysovou je to pro mě top! :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvělá látka šatu a bomba doplnění tyrkysové, http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. wow, to je dokonale oboje!

    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. božínku strašně mi připomínáté modní návrhářku Blanka Matragi,jako by jste jí z oka vypadla!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste napsala jen tu první část, budu víc jak potěšena, že je to díky mé tvorbě ;-), ale takhle si nejsem jistá, zda je to kompliment. Přece jen je o dvacet let starší.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!