pátek 29. června 2012

Kalhotový komplet

Většinou tuto vestičku nosím s halenkou, ale v tomto případě jsem udělala vyjímku a oblékla si kalhotový komplet na tělo v horkém letním večeru. Doplnila jsem jej záplavou perel. V Praze bych asi takto ven nevyrazila, ale na dovolené volím o něco odvážnější outifty. Dobrá zpráva je, že jsem trochu zhubla, ale ta špatná, že mi komplet nesedí úplně těsně. Každopádně je vzdušný a příjemný.




Pár dní nebudu reagovat na vaše komentáře, ale potom si je ráda všechny přečtu.
Děkuji a přeji všem krásné prázdniny!!!

13 komentářů:

  1. Opravdu krásný vzdušný modýlek, Marti. Já bych to brala i do města, je to totiž elegantní a chic. Ale jinak - užij si dovolenou a ať vám vyjde počasí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezke, vypada to tam jako z pohadky. A myslim, ze by jsi to klidne mohla nosit i do mesta, neni to pruhledne ani nic. Jen nezvykle, coz je presne ten duvod, proc by ses toho nemela vzdavat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc ti to sluší! Ať se ti na dovolené líbí!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :) Užij si dovolenou, musí tam být krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSNÉ FOTKY V SENZAČNÍM PROSTŘEDÍ

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám to sluší :) ! Krásnou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  7. Overaly jsou super, vypadají elegantně a přitom jsou velmi pohodlné.Také se po nějakém už delší dobu poohlížím....Ale u mě je to tak, že když se mi něco začne líbit, pak to nemohu nikde sehnat :-D Užij si krásnou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezký komplet, na léto je bílá ideální! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nelíbí. Moc bílé, neforemné, rozšiřující.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší a stejně jako Belle Hanele a Lucka si myslím, že by to šlo i normálně, nejen na dovolené.
    Užij si dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
  11. já mám moc ráda perly!bílá ti sluší a užívej dovolenou!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc moc krásné, jako obvykle. Elegantní a pohodlné! Moc si užijte dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji vám všem za přízeň a komentáře.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!