pátek 22. června 2012

Pruhově duhově

Látku, která se mi tak moc líbíla, že jsem se pro ni vracela, jsem nějak nezvládla zpracovat. Střih šatů vypadá hrozně jednoduše, takový pytlózní, ale veřte mi, že mi daly mnohem víc zabrat než ty předchozí poskládané z několik kousků látky. Jsem z nich rozpačitá a pořád se uklidňuji myšlenkou, že přes plavky budou OK. Další uklidnění je, že je mohu kdykoliv přešít, látky je na stávajících šatech až dost, vlastně příliš, a to je ten problém. Mně prostě ty plandavé volnější šaty moc nesluší. Chtěla jsem hned šít třetí, ale nějak mi to vzalo nadšení a chuť, tak přemýšlím, jak ten hadí potisk zpracovat, aby z toho vyšel model, z kterého se budu radovat a moc se nenadřu. Kdybyste věděli o nějakých pěkných šatech, dejte prosím vědět.

V tomto příspěvku se mi líbí prstýnek, na který se vešla celá louka :-)































































































































































































































































































21 komentářů:

  1. Ten prstýnek mě dostal!! Šaty se mi moc líbí barevně, ale je fakt, že hlavně ten hořejšek je docela dost volný a dělá tě to takovou..hm..širší.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ty šaty naopak moc líbí a myslím, že ti sluší! :) Prstýnek je krásný.
    jinak já mám v plánu ušit si dlouhé uzké šaty na jedno ramno a do pasu jen nějaký černý kožený pásek. Úplně jednoduché, nic složitého. Látku už mám, jen ten čas mi nějak chybí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Hlavně si udělej dvojitá i záda, aby ti to dobře drželo kolem hrudníku a na té straně, kde nebude ramínko. A tím pádem to budeš mít zároveň i začištěné, ale to jsi asi vše věděla.

      Vymazat
    2. Nevěděla, takže děkuji za info. :) Každopádně úplně sama to šít ještě nebudu, se střihem a naašpendlením mi musí pomoct paní švadlena. :)

      Vymazat
  3. Ahoj, mě to nepřijde nijak špatné, je pravda že ty proužky by možná líp vypadaly v užším střihu (aby se ti tak nevlnil ten vršek), přijde mi, že to ztrací linii. Ale vypadá to pořád hezky, škoda, že víc takových šatů není v obchodech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užší by byl lepší, ale zas by to nebylo tak vzdušné :-) No v obchodech je to bída, proto šiju.

      Vymazat
  4. Tak mě se pytlovité šaty taky nelíbí, ale s tím páskem ti sluší, v létě na piknik nebo k vodě jsou opravdu ideální... Nechala bych je tak, jedny takové hodně uvolněné šaty se ti neztratí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to máš asi pravdu. Kde se to v tobě bere, že jsi tak rozumná? :-)

      Vymazat
    2. Páni, teď jsi mě hrozně potěšila, že si myslíš, že jsem rozumná:)
      Každopádně nevím, jestli jsem opravdu rozumná, někdy to tak opravdu nevypadá, a už vůbec netuším, kde by se to mohlo brát. Možná je to tím, že než něco napíšu, snažím se přemýšlet, v reálu mám ovšem mnohem rychlejší pusu než hlavu:)

      Vymazat
  5. Šaty jsou opravdu zajímavé.. prstýnek je orpavdu suprový..kde jsi ho pořídila?

    OdpovědětVymazat
  6. to su jedny z najkrajsich siat, co som v poslednej dobe videla :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, já si Tě snad najmu jako švadlenku, to je prostě úžasné a hlavně se mi líbí, že je to originální a nikdo jiný to už na světě nemá...a ten prstýnek je taky sladkej:-)

    OdpovědětVymazat
  8. šaty vypadají skvěle i ta látka, nechala bych je tak a nic bych s nimi nedělala a nosila je : ), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji, tak s nima asi fakt nic dělat nebudu. Holt budou trochu plandat.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych je zabrala. Jsou hezky vesele barevné, vzor je zajímavý, jen ten zástěrovitý střih to kazí. Pak by to byly šaty nejen přes plavky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby šly zabrat, tak to udělám, ale přední díl je jinak velký, jak ten zadní a rukávy nebudou vycházet. Je třeba to znovu celé rozebrat, nastříhat a samozřejmě sešít.

      Vymazat
  11. sílene moc povedeny prispevek, protoze TI TO MOC A MOC SLUSI! :-) myslim to uprimne i ten prstýnek je senzacni

    OdpovědětVymazat
  12. myslim si, tie saty, na to ze su site doma, su super a s pasikom vyzraju fantasticky, len tak dalej..

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!