středa 27. června 2012

Modrožlutě

Tento outfit jsem zvolila takto právě proto, že mám nové boty, ze kterých mám velkou radost. Jsou velmi pohodlné a vypadám, že jsem vysoká :-) Jediný problém s botičkami je, že nemám nic tmavěmodrého kromě svetříku, a tak vznikla tato žluto-modrá kombinace. Však já si něco brzy vymyslím a ušiju!

Takto jsem se oblékla na dnešní setkání s Mínou, úžasnou příjemnou blogerkou. Byla krásně oblečená a nezklamala, protože měla nádherně nalakované nehty. Byla tak moc hodná a tu růžovou úžasnost (lak) mi půjčila, za což jí tímto děkuji. Je báječné, že se prostřednictvím blogů mohou zrodit nová přátelství. Těším se na další setkání, kdy doufám, že svolí a stvoříme zajímavý rozhovor jako článek pro blog.

Přeji Vám, ať se Vám daří navazovat nové kamarádské vztahy a přátelství!

 



35 komentářů:

  1. Marti, tohle je přímo kouzelný model. Žlutá všemu dá takový radostný tón! Včera jsem koukala na krásnou žlutou sukni, ale byla zvláštně šitá a byla mi velká v pase...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nešla by nějak zapošít? Trochu předělat, ale to už pak závisí na ceně.

      Vymazat
  2. botky jsou senzační! :-) MOC TI TO SEKNE!!! ..Jinak je super, že přes blog poznáváme nové kamarádky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ladies. Je vážně prima takto potkávat nové lidi.

      Vymazat
  3. Teda tahle kombinace je uzasna! Moc Ti to slusi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Obdivuji to tvé letní líčení. To je prostě nádhera.

      Vymazat
    2. Jen vetsina lidi by tak asi mezi lidi nevysla :) Ale vetsina mych znamych asi ani s takovym krasnym puntikatym satkem, jako mas Ty.

      Vymazat
  4. Pěkné pěkné pěkné... už zase :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ty jsi ale rychlík! Já měla ještě dlouhou pochůzku, tak jsem se k blogům dostala až teď. Musím říct, že ve skutečnosti jsi ještě víc krásnější!
    A taky přeji všem hodně blogových kamarádek, před nějakými dvěma lety by mě ani ve snu nenapadlo, že se něco takového může stát!
    Děkuju moc za velmi příjemné setkání a moc ráda si ho zopakuji!

    OdpovědětVymazat
  6. Uzasneee...to Ti strasne sekne!!!
    A ja jako satkovy maniak Ti samozrejme musim pochvalit ten nadherny satek...a je i skvele uvazany...Dokonale!!!!
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  7. Martino, jsrm nadšená!

    Odkaz na vás mám od Míny a už hltám velý blog. Takhle šik a elegantní bych si přála být, nehledě na věk. Kam se na vás hrabe taková Blanka Matragi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem také nadšená, že se mé "kreace a kombinace" líbí. Jinak bohužel šaty jako Blanka M. ještě netvořím... fakt na ni zatím nemám, ale kdo ví...

      Vymazat
  8. Už mi kolikrát přijde i hloupé ti psát komenty, ale stejně vždy musím. Protže ti to opět dokonale sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím piš, piš. Komentáře mi dělají velkou radost a dodávají mi energii do dalších. Díky.

      Vymazat
  9. krásná kombinace, moc chválím! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. nadherny boty!!!!:)
    ja uz taky poznala par kamaradek diky blogu:)
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Vidíš a mohla jsi se seznámit i se mnou, kdybys mě tehdy oslovila. Pro mne by to byla pocta. Promiň, že já jsem tě neviděla.

      Vymazat
  11. Boty jsou nádherný a tahle kombinace se ti moc povedla. V sukni jsi jako sluníčko. :)
    Poznávání nových lidí je další věc, co se mi na blogování líbí. Bohužel já zatím neměla možnost žádnou blogerku poznat osobně, ale doufám, že se to brzy změní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V jaké sukni?

      Vymazat
    2. Děkuji. Na fotkách ty mé capri kalhoty mohou působit jako sukně, protože díky žluté se nevykreslí na obrazovce detaily. Jinak, moc díky za komentář, Veroniko. Přeji mnoho zdaru v hledání. Až budeš v Praze, dej vědět, já bych se s tebou osobně setkala ráda.

      Vymazat
  12. Marti,
    taky jsem si na první pokuk myslela, že je to elegantní pouzdrová sukně. Capri kalhoty ti ale dodaly ještě větší šmrnc a příjemnou ležérnost! Tleskám všema deseti!!!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle kombinace ti opravdu moc sluší, nejdřív jsem si myslela, že je to sukně!:-) Ty botičky se mi moc líbí, podobné by se mi hodily!:-) Mohla bych se zeptat, odkud je máš?

    OdpovědětVymazat
  14. moc hezké lodičky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné boty a ještě krásnější celek:-) Moc Ti to sluší:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne, veľmi Vám/Ti to pristane :) Úplne také osviežujúce :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!