pátek 1. června 2012

Jako za starých časů

Nedávno jsem měla skvělou příležitost nechat se vyfotografovat ve zvoleném převleku ve stylu starých fotografií. Byla to docela legrace. Z nabízených převleků toho pro mne moc na výběr nebylo, tak jsem zvolila outfit v orientálním ladění a žaket s cylindrem pro skupinové foto. Tento příspěvek je jen tak pro pobavení a inspiraci, ostatně jako všechny.

Fotografie zhotovují v Národním technickém muzeu v Praze ve Fotografickém atelieru. Fotografie, kterou obdržíte je více rozostřená, aby odpovídala technické kvalitě doby. Vypadá autenticky. Já je mám i digitálně a nerozostřovala jsem je. Mohu jen doporučit. Je to skvělý suvenýr a pěkná památka.




Zdroj: http://www.ntm.cz/expozice/fotograficky-atelier

Takto to vypadalo při fotografování:


 

Všechno nejlepší k svátku všem dětem přeji!
Dejte jim dárek a zajděte s nima třeba do NTM a nechte se vyfotit.

21 komentářů:

  1. Tak to je geniální!! Takže jestli to dobře chápu, může se nechat vyfotit kdokoliv?

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! Tak tohle stojí opravdu za poznání. Fotky i kostýmky nádherné, opravdu jak za starých časů:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda že těch kostýmů tam moc nemají na výběr, ale stojí to za to.

      Vymazat
  3. Tak to je super!:-) První obrázek nemá chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale skvělá možnost! Díky za tip! Ta první fotka je vážně úžasná:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, super staré časy, to mám ráda! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky i blog! :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý typ! Fotky jsou nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, úplně mě ty fotky nadchly, vážně nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je perfektni...ta prvni fotka je naprosto uzasna. Prava dama sve doby:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se zamilovala! Fakt jsem ztratila hlavu, protože ty jsi prostě úúúúžasná dáma! Ručku líbám...;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale milý komentář, vtipný jako tvé články. Díky.

      Vymazat
  11. Jéééé, vzpomněla jsem si na jeden z mých nejoblíbenějších filmů.... "Gejša". Už vím, na co se budu večer dívat :-)
    Tu první fotku si prohlížím pořád dokola. Moc fešná :-)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!