neděle 24. června 2012

Oranžové oční linky

Někteří lidé oranžovou vyloženě nemusí na oblečení a už vůbec by je nenapadlo si ji dát na oči! Samozřejmě ne každému sluší. Tak já oranžovou docela můžu a na oči jsem si ji zkusila nalíčit v podobě linky v kombinaci s černou (šla by i s hnědou). Řekla bych, že je to takové bláznivé letní líčení, ale proč ne? Při líčení jsem použila oranžové práškové stíny, které jsem smíchala s Duraline (transformační kapalina, která změní pudrový stín v tekutou konzistenci) od Inglotu - mohu jen doporučit, protože linka vydrží celý den, ani se nehne. Myslím, že na linku můžete použít libovolné práškové stíny, libovolné barvy, pokud je použijete s tímto přípravkem.

Dále si dovoluji představit oranžový lak Gabriella Salvete 132, který se mění v určitém úhlu na růžový. Výborně drží na nehtech, řekla bych, že je to díky třpytkám. Je poměrně nápadný, ale proč ne? Užívejme si barev, každý ty své...




 






17 komentářů:

  1. Ta linka je nádherná a lak na nehty také! Navíc ta oranžová ti sedne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení, k tobě se dokonale hodí:-) Mně bohužel oranžová moc nejde. Ten lak vypadá taky moc pěkně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je vidět, že jsi šikovná všestranně. Umíš vykouzlit krásnou linku a ty oranž stíny vypadají skvěle. Přirozeně, ale skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucie. Potěšila jsi mne. Líčení, šití, česání to mě fakt baví, tedy kromě managementu, strategického řízení, ekonomie a tak :-)

      Vymazat
  4. Moc oranžové... Nemám ráda tohle "násilné" ladění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je oranžové! Ale lak jsem na rukou zároveň s linkami neměla, jestli to byla ta narážka na to ladění.

      Vymazat
  5. Moc zajímavé! Nikdy by mě nenapadlo to zkusit :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. nádherný :-) opravdu ti to moc slusi a vypadá to skvele

    OdpovědětVymazat
  7. tak o tej transformacnej tekutine pocujem po prvy raz :) super tip vdaka! Vzdy som chcela nejake farebne tekute linky a teraz viem, ako na ne :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. jeeeej :) na leto ako stvorene :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to moc krásný. Na většině bhlozích jsou jen přeplácané stíny o 10ti vrstvách, tohle je jednoduché a elegantní. Taky miluju oranžovou:) Moc pěkné

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!