pondělí 11. června 2012

Do krémova...

Outfity v přírodních barvách mám opravdu v oblibě, a tak představuji další z nich. Tentokrát je to krémová hedvábná halenka a světlé ale ne čiště bílé kalhoty. Boty na první fotografii si neodvažuji vzít na kočičí hlavy, a tak jsem musela ubrat na eleganci a vzít si pohodlné mokasíny. Šátek ladil s prvními botami, ale i tak jsem si jej vzala. V ruce na fotkách držím pletené pončo, které jsem o teplé pražské noci vůbec nevyužila.

Při procházce Prahou se mi ve výloze velice líbily tmavě růžové šaty jak barvou tak střihemu, proto jsem si dovolila jejich foto publikovat. Tedy i ty černé by nebyly k zahození... Také vás poslední dobou za výlohou zaujal nějaký kousek?





14 komentářů:

  1. Opět krásná kombinace a outfit vypadá moc hezky i s mokasínami. Měla by jsi jít příkladem spoustě českých žen, které nosím většinou jen tričko a džíny. A až teď jsem si uvědomila, kolik ti cca je a vůbec bych ti tolik nahádala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že ještě mi úplně 40 není, ale brzy bude. Tak až se blok rozjede, tak to bude akorát. Možná by byl také dobrý název 39, protože moje maminka říkala celý život všem, že je jí 39. To se mi vždy moc líbilo. Dokonce na to i někdo skočil a vtip nepochopil, i když jí bylo o 20 víc.

    Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. to je krásně sladěné, moc ti to sluší. Máš nádherné vlasy, závidím! Já poslední dobou vůbec okolo výloh nechodím, zato na internetu toho mám vyhlídnutého mraky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no internetové nakupování to je něco, ale někdy není špatný se kouknout na skutečné věcičky :-)

      Vymazat
  4. Marti, to se ti moc povedlo. Vypadáš naprosto luxusně, hedvábná halenka je k pomilování ;-).
    A nadchlo mě tvrzení tvojí maminky, že je jí stále 39 let. Já totiž pořád říkám, že je mi 22 (no není člověku právě tolik, na kolik se cítí?) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ty jsi zlatíčko, ty jsi ta nejmilejší osůbka v kyber prostoru. Děkuji.

      Vymazat
  5. vyzeráš úplne nádherne, tak luxusne :) a páčia sa mi tvoje vlasy

    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Halenka by potřebovala oživit třeba náhrdelníkem... Jinak dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledám ten pravý, který by nenarušil vzhled a dal vyniknout těm velkým náušnicím, které jsou na fotkách pod vlasy.

      Vymazat
  7. miluju tyhle barvy a tobe strasne slusi!

    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta halenka nemá chybu, mám pocit, že tyhle přírodní barvy Ti sluší nejvíc. Vypadáš v tom tak něžně...:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta halenka je nádherná, podobné taky ráda nosím:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvele...tyhle barevne odstiny Ti nesmirne lichoti....daji vyniknout tvym nadhernym vlasum a pleti.
    Moc se mi libi tenhle outfit, dokonala lezerni elegance.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!