pondělí 18. června 2012

S mašličkami

Mašličku, kterou mám ve vlasech jsem si přivezla z Japonska, kde ženy a dívky hojně nosí různé ozdoby na hlavě. Tak jsem se odvážila i já, i když mám pocit, že může na někoho působit poněkud infantilně. Další mašličku mám na proutěné kabelce, která pamatuje snad první světovou, no to možná ne, ale padesátá léta určitě ano. Je to historický kousek, který jsem dostala před sedmnácti lety od jedné paní v USA. Halenka s krajkou, byť vypadá trochu staromódně, je z dnešní doby. Černé páskové boty díky širšímu podpatku se dají nosit i na chodníku :-)

Vlastníte také nějakou kabelku, co hodně pamatuje?






19 komentářů:

  1. Milá Martino, já mám také ráda doplňky ve vlasech..teď konkrétně kytičky, které jsou i moderní...ale přijde mi, že na malém městě s nimi nemáš šanci moc uspět a lidé se na mě dívají divně ... Mě se to ale moc líbí a nenechám se odradit :) Tobě to sluší jako vždy :)
    Kabelky mám jen nové :( žádné poklady, jako je ta tvoje, nemám. Bohužel!
    Zavítej na můj blog...mám tam netradiční zákusek, který je moc dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nos kytičky dál a nehleď na to, co říkají a myslí si ostatní. :) J to mám obdobně v práci a neřeším to.

      Vymazat
    2. Vždyť ano, a já jsem ráda, že nejsem sama, komu se to líbí a nosí je :) Nevědí, co je hezké a módní ;)

      Vymazat
  2. mě nedávno podarovala maminka svojí starou kabelou,vůbec nevypadá,že je snad tak 17 let stará...jen je skoda,že na ní kdysi ostříhala třásně,které bývaly až po zem...je to fakt škoda,protože se třásně zase hodně nosí...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kombinace, moc se mi líbí halenka, kabelka i mašlička. :)
    Já vintage věci zbožňuji, takto starou kabelku bohužel nemám, ale mám šátek, který nosila moje prababička za mlada (letos by jí bylo 90 let), který má pro mě nevyčíslitelnou hodnotu. Jinak mám kabelku po babičce a nějaké doplňky, jsou to úžasné věci.

    OdpovědětVymazat
  4. Krááása :) Líbí se mi i účes, který k tomu máš.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, Tys byla v Japonsku? No a to se ani nepochlubíš zážitkami nebo fotkami? A jaký tam maj sushi? Jela bych hned...:-)

    Mašlička moc sluší, nevypadáš infantilně, ale jemně a krásně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na blogu mám i nějaké módní postřehy. Už jsou to sice dva měsíce, ale pořád na to vzpomínám.

      Děkuji.

      Vymazat
  6. Mně se to moc nelíbí, těch roztomilých prvků (mašličky, límeček) je tam moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krajka vypadá jako límeček, ale není. Je to spíš takové menší sedlo nebo obruba výstřihu.

      Vymazat
  7. krásné, mně se to moc líbí, já infantilní prvky můžu,i když za to často sklízím kritiku, nicméně za mě palec nahoru :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Bez kritiky by to nebylo ono....my stejně víme své ;-)

      Vymazat
  8. Ta kabelka je naprosto skvělá:-))

    OdpovědětVymazat
  9. Mašle miluji, skvělá kabelka! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!