úterý 5. června 2012

Malé černé

Tento příspěvek měl být původně o mém novém velkém náhrdelníku, který je tvořen bílými a zlatými korálky. Ten bych si vzala, dokud nevymyslím jinou zajímavější kombinaci, pravěpodobně k mým malým černým, které mám už hodně let. Ušila jsem si je opravdu dobře, protože mi stále bezvadně padnou a cítím se v nich skvělě. Jak vidíte na fotkách mé malé černé veteránky se hodí i k veteránům automobilům. K těmto šatům se hodí opravdu hodně sáček a mnoho dalších jiných různorodých doplňků.

Máte také své malé černé?


 

32 komentářů:

  1. Bez malých černých to ani nejde:) Mám jich radši víc:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší. Ty boty jsou kouzelné :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc chválím, tento střih šatů je velmi vděčný a v hodně situacích využitelný, každá žena by je měla mít ve skříni, moc chválím a skvělé jsou černé lodičky s mašličkou! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento střih nemám jen na jedněch šatech. Je opravdu vděčný. Díky, Kate.

      Vymazat
  4. Parádní šaty a úžo fotky ! .)) krása :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tlustý náhrdelník se mi nelíbí, dělá vás starší. Šaty jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to je tím náhrdelníkem, možná výrazem na fotkách. Díky.

      Vymazat
  6. Opravdu nadhern!!! Přesně tvůj styl a padne Ti jako ulitý.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, Marti, ty máš krásné kulisy. Všechno do sebe tak hezky zapadá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Šatičky jsou krásné, já mám samozřejmě doma taky jedny, ale ty tvoje se mi líbí víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji. Zvlášť mne to těší, když jsem si je šila sama.

      Vymazat

  9. looking gorgeous!!


    xx,
    Meelena

    www.TheSerialShopper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Malé černé jsou základ šatníku. Mám jich hned několik a nedám na ně dopustit:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Martino, moc vám fandím v elegantním oblékání, chci se ale zeptat, jestli si někdy nepřipadáte overdressed. Do muzea, kde se celý den chodí, bych si nebrala jehlové podpatky, šaty, perly a téměř plesový drdol... Ale ležérnější outfit, např. váš tečkovaný top třeba se sukní a hezké pohodlné boty. Jste vážně vyoblékaná jak do divadla... Dále bych se chtěla zeptat, jestli se v podobném duchu obléká i váš manžel, nebo je to zálesácký typ s ponožkami v sandálech :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všem velice děkuji za milé komentáře.
    Jen na vysvětlenou: obyčejně do muzea nechodím v "malé večerní", ale pouze když tam jdu na večírek :-) Na všechny své blízké mám pozitivní významný vliv v oblékání, dokonce tak, že mne někdy předčí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak pak tedy ano, pokud je to v rámci večírku :-)

      Vymazat
  13. ano tiez mam svoj maly cierny poklad, ale lutujem, ze ich nenosim castejsie :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je pár let neměla příležitost provětrat, ale musíte si to přát a ono to prostě přijde samo...

      Vymazat
  14. Malé černé jsou jistota. Jak na to, když černou nosit nemůžu? Prý pro můj barevný typ je černou hnědá. (Taky kvůli věku černou opouštím.) Máte inspiraci? Děkuji. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Renato, hrozně moc se omlouvám za tak pozdní odpověď, asi už ji ani číst nebudete. Nicméně jsem Vám chtěla říci, že podle mého názoru bych volila vínově červenou namísto hnědé, protože obecně na lidi (hlavně to tak vnímají muži) působí na ženách "staře". Samozřejmě záleží na odstínu. Tedy místo malých černých malé bordó šaty.

      Vymazat
  15. Moc Vám to sluší, Martino. Jste úžasně elegantní-prostě dáma. A jen tak na zváženou-mě by se k takovýmto malým černým velmi líbily i černé rukavičky. Ráďa.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!