středa 20. února 2019

White Tuxedo Dress

Mám velice ráda tento typ šatů, protože mi přijdou tak nějak formálně sexy a v bílé barvě zase luxusně. Tyto konkrétní mám od London Club. Myslím, že na jaře budou vypadat ještě lépe s lodičkami. Název "tuxedo dress" je odvozen od pánského smokingu nebo se jim také říká "coat dress" tj. kabátové šaty, případně jen "double breasted dress," což jsou šaty s dvouřadým zapínáním. Nyní jsou opět populární. Nemají naštěstí obrovské vycpávky jako v osmdesátých letech, ale svoje kouzlo rozhodně mají. Co říkáte?

I really like this type of dres because it seems formally sexy and in white very posh. This dress is from London Club. I think it will look even more luxurious with pumps. The dress is also called coat dress or double breasted dress. It's popular again but we are lucky it doesn't have those huge shoulder pads but still very chic. What do you think?

 
 

4 komentáře:

  1. Šatičky vypadají skutečně luxusně. Jsem ráda, že se vycpávky nevrátili zpátky, to se mi moc nelíbilo. Bíla v kombinaci s tou růžovou - uplně parádní.

    Anna
    www.glamdventure.com

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!