neděle 17. února 2019

Green Lace Shirt

Krajkovou zelenou košili je možné nosit jako šaty, ale tentokrát jsem ji zkombinovala s černými džínami, aby vznikl méně formální outfit. Také miluji kombinaci zelené a leopardího vzoru. Neodolala jsem a pár fotek jsem vám sem musela dát.

The green lace shirt can be worn as a dress but this time I combined with black jeans to create an informal look. I also love the combination of green and leopard print. So I had to publish a few photos.






Děkuji Cellbes.cz za poskytnutí košile na focení!
Thanks to Cellbes.cz for providing a shirt for photoshoot!

5 komentářů:

  1. Líbí se mi právě takové, méně formální variace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem to trefila. Děkuji za hezký komentář.

      Vymazat
  2. Nádherné šaty :)) tobě Martinko sluší faakt všechno!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. I adore this look!! It's just gorgeous, Martina.
    OXOX
    Jodie
    www.jtouchofstyle.com

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!