neděle 25. listopadu 2018

New Fur Coat

Kožíšek jsem si šila mým novým milovaným šicím strojem Janome Memory Craft 8200 QCP. Sehnala jsem originál látku Fendi a zbytek kůže z přehlídky Dior. Zvolila jsem jednoduchý střih, aby mne příliš nerozšiřoval a v pase jsem pouze vytvořila neobvyklý pásek z kůže s použitím kovového detailu ve tvaru O a magnetického zapínání. Zelená saténová podšívka skvěle doplňuje hnědo-hnědou kožešinu, uvnitř je skrytý kapsa s personalizací Martina Elegant. Tento stroj nápis vyšije téměř sám.

I made the fur coat with the help of my new sewing machine Janome Memory Craft 8200 QCP. I managed to buy an original Fendi fur fabric and a leftover from Dior fashion show. I chose a simple cut not to make me look too big. At the waistline I created an unusual leather belt using also gold metal detail in O shape and magentic closure. The green satin lining compliments the brown fur, there is a inside pocket with my name Martina Elegant. The machine embroiders the name almost itself.

 



7 komentářů:

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!