neděle 14. října 2018

Houndstooth Dress

Babí léto bylo letos opravdu krásné, proto jsem si mohla dovolit vyrazit pouze v těchto šatech, které jsem si šila. Tentokrát jsem je zkombinovala s růžovou a ne černou jako v tomto minulém článku.

Indian summer was truly amazing this year. Therefore, I could have worn this DIY dress. This time I combined it with light pink accessories and not black as the last time in this article.


6 komentářů:

  1. Super chic and elegant dress and the block heels are so chic and classy!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/10/12/burgundy-final-post/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta růžová proti černé výsledný efekt příjemně zjemní. Klidně by nemusela ani ladit barevně kabelka s botami. U bot mi pouze vadí, že nemají vysoké podpatky, ale to už o mě asi znáte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně. Já bych raději lodičky, ale nějak ty chodníky ne a ne předělat na "heels friendly"

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!