neděle 28. října 2018

Green Lace Blouse

Na večírek v Technickém muzeu jsem zvolila krajkovou halenku s DIY mašlí a černou sukni. Outfit je inspirován starými časy. Halenka je ovšem moderní ze současné kolekce od značky Cellbes.cz, rovněž jako kožíšek.

I chose a lace blouse with DIY bow and black skirt for a party at the Technical Museum. The whole outfit is inspired by old times. The blouse is, however, modern and available at Cellbes.cz.


Děkuji Cellbes.cz za poskytnutí oblečení na focení.
Thanks to Cellbes.cz for providing clothes for photoshooting.

7 komentářů:

  1. Úplně nejvíc se mi líbí účes! A krásně ladíte s dobovou technikou, automobily, kočáry a s parní lokomotivou. S tankem ovšem ne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tankem fakt ne. Moc děkuji. Účesem si nejsem ještě teď jistá, přijde mi až moc vlnitý, proto mne moc těší, že se vám líbí. Velice děkuji!

      Vymazat
  2. Oh, Martina, you have such elegance! The blouse is a real cute one, I love the color and the fabric. The skirt is beautiful and pure femininity. The whole outfit, with the jacket, is so elegant and wonderful! If we also add her wonderful hair to the outfit, then the look is pure seduction.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kombinace je krásná, ale nejvíc se mi na celém outfitu líbí ta halenka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Halenka by určitě mohla být zkombinována i moderněji. Tento outfit jsem volila záměrně retro, aby ladil s muzeem.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!