pondělí 5. srpna 2013

Návštěva v pivovaru Regent, Třeboň

Představuji pár fotek z exkurze v pivovaru Regent, která nebyla tak zábavná jako prohlídka ve Velkých Popovicích, ale pivo mají výborné. Přece jen je to menší a hlavně dost starý pivovar. Šaty, které zde představuji, mám asi tak deset let možná i déle, a nosím je tak jednou za dva roky, když je opravdu horko. Můžete je vidět i v kombinaci s křivákem, který byl nutností do sklepů, kde bylo pouze 5 stupňů.








11 komentářů:

  1. "Vlézt se" do jedněch šatů deset let, to je obdivuhodné!:D Látkové květy na ramínku je pěkně doplnily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto mám tolik oblečení, dlouho mi vydrží jako např. tyto šaty, mám věci, které mi nepřijdou nemoderní.
      Děkuji!

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky, vypadá to tam hezky, pivečko to já ráda:-D
    Na té 4 fotce od konce vypadáš jako dvacítka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc, to potěší. Ve dvaceti už jsem byla se svým mužem, takže ten věk by špatný nebyl, a dokonce bych nic neměnila kromě makeupu. Malovala jsem se málo.

    OdpovědětVymazat
  4. Perfect photos!!
    http://karinamalinana.blogspot.ru

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt na té 4 fotce vypadáš na 20 ! Tybláho ! Jak to děláš ? ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. very pretty dress i never see a dress like before
    keep in touch
    www.articalandfashionknowledge.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na šatech je jejich stáří bohužel vidět, takovéhle vzory a velké květy jsou už dávno pasé. Podivná je i délka. Schovat a vytáhnout, až Vám bude 65.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!