čtvrtek 29. srpna 2013

Hadí šaty na procházce po Praze

Představuji vám další šaty, které jsem si šila. Mám z nich radost nejen díky tomu, že mne přišly asi na padesát korun, ale jsou i velmi příjemné a bezvadně mi sedí díky asymetricky řešenému střihu, který se trošku nešťastně projevuje na předním díle. Bohužel mne trochu zradilo to, že jsem se viděla v zrcadle a sklon vzoru na levou stranu byl vyhovující, ale ve skutečnosti jde na pravou stranu. Nevadí, jsem poučena pro příště.


 




Boty na patě mírně odstávají, ale s tím už si hlavu nelámu, když koukám na červený koberec či do časopisů. To bych nemohla nosit skoro žádné lodičky, no vlastně žádné uzavřené lodičky.

27 komentářů:

  1. Já to dnes nějak nechápu ani s tím střihem, ani s odstávajícíma patama. Já bych to nechal na postřehu čtenářek, jestli si něčeho všimnou. Pro čtenáře je to perfektní:)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, že to hodnotíte jako perfektní. To mám velkou radost. Já někdy chci vzít vítr z plachet rejpalům.

      Vymazat
  2. Today a Wear a white Blazer too. ;) such a jacket was Perfect for the Summer.
    You Look Perfect too in These Nice Dress. I like it.
    Have a Nice Day

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. S lodickami je to o 100% lepsie. Si velmi sikovna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Mně přišly tyto balerinky jako skvělá alternativa, hlavně abych mohla chodit po pražské dlažbě. Je ovšem pravda, že lodičky vypadají vždy lépe.

      Vymazat
  4. Páni, Ty si tak šikovná :) šatičky sú z krásnej látky a neviem, mňa tam nič neruší :) tie lodičky sú krásne a moc Ti k tomu pristanú :)
    xoxo S.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, dnes se mi nejvíc líbí kombinace s bílým sakem a lodičkami:)

    OdpovědětVymazat
  6. That beautiful dress, I like this animal print. Its color is soft and delicate, very beautiful. The dress suits you perfect, and you are very attractive. The shoes are cute. With the jacket is very stylish. You are a great seamstress. You can answer in Czech, if you want, no problem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much. I really don't have a problem with English because I lived and studied in the USA. Anyway, thanks for the offer. I may write in Czech, after all :-)

      Vymazat
  7. Moc sluší a lodičky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty lodičky jsou skvělé. A obdivuji tvoji zručnost, já mám ráda, když si zašiji díru na rukávu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky, Praha je magická! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. mne napriklad zadne lodicky nesedi :) bud jsou male a nebo padaji z nohy. s tim crvenym kobercem mas pravdu. kilkrat jim chybi do boty 1,5 cm! :))

    jinak krasny outfit, urcite by jsi saty mela opasat paskem :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc i za tip. Jinak s lodičkama je to problém a mají ho i celebrity ;-)

      Vymazat
  11. Růžová Vám sluší, ale růžový lesklý had, to už je moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale nic lesklého na sobě kromě bot a šperků nemám.

      Vymazat
  12. Wow ,what a great Dress!!! You look amazing ,super elegant :)

    Happy Weekend <3

    OdpovědětVymazat
  13. Chic!!!Perfect look, dear!! Amazing dress!

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko , prohlížím si tvůj blog a najednou zjistím že jsem tenhle příspěvek nečetla a řekla jsem si JAKTO !?! takže jsem to musela ihned napravit a napsat ti to samé jako vždycky. Vypadáš ZASE úžasně ! Prostě pořád dokola , už nemám co psát sakryš !!! :)) Jsi krásná a šatky a botky ;) samozřejmě taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi úžasná, jak mi vždy zvedneš náladu. Mockrát děkuji!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!