středa 26. června 2013

Outfit do vedra

Tento outfit jsem dala dohromady, když bylo právě 36 stupňů v Praze. Jak vidíte na fotkách, sluníčku se spíše vyhýbám a po pokusu o umělé opálení mi naskákaly pupínky, které zhnědly a tak mám nyní více pih než předtím a navíc umělých. Paráda :-(

Halenka s vodou, kterou jsem si ušila, je velmi lehoučká. Plátěná lněná sukně se sice velmi mačká, ale je také velmi prodyšná. Klobouk od Ralph Lauren byl super kup, který se mi povedl na podzim. Nyní se z klobouku, který je překvapivě také docela prodyšný a hlavně na hlavě pohodlný, velmi raduji a užívám si jej. Jen bohužel budím příliš pozornost. Psaníčko je z ELLE a nalepila jsem si na něj po vzoru Prady kytičku, jen tak pro radost, já velký plagiátor :-) (a je mi vcelku jedno, co si kdo o tom myslí, protože JÁ z toho mám radost). Příště plánuji, že si na ni nalepím puntíky nebo vytvořím šachovnici.





25 komentářů:

  1. Velice elegantní i v parném počasí :-) Klobouk je krásný a v našich končinách bohužel málo nošený, takže budí pozornost. Ale chyba všech, kteří na jeho praktičnost ještě nepřišli :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné sandálky :) ... a klobouček. Kéž by zase vyšlo slunce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné Marti-veselé a při tom elegantní:-) Ráďa

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný letní outfit Marti - dokonalé sladěný a ten klobouk je fantastický. Já v létě taky nosím klobouk a je s podivem, jak to přitahuje pozornost, když by to mělo být úplně normální chránit si hlavu takto elegantně :-D..Jsi skvělý plagiátor, to se mi líbí....a "vodu" na topech mám moc ráda :-). Jó, já se taky neopaluju dobře, jsem ráda, že nejsem jediná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Ten klobouk je vážně skvělý. Už se moc těším na dovolenou, kde si jej užiji.

      Vymazat
  5. To je krásné, asi taky začnu nosit kloboučky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, jen trochu delší sukně a už řeknu, že jsi jak slečna Lemonová z Poirota!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc ti to sluší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. love your shoes!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  9. Oh the Name of your Blog is so right, you Look so elegant. I like your hat

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=1

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  11. marti sluší ti to,o tom žádná!s tím psaníčkem mám taky plány!zatím jsem na něj nalepila pár kamínků tak uvidím jak to bude nakonec vypadat! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super elegantní a ženské! A to psaníčko mě zaujalo na první pohled - krása :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  13. Looks great! Love the Clutch and the Sandals ,cute <3 :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, elegantní a chic! Víc netřeba říkat. :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!