pondělí 27. května 2013

Suntory Yamazaki palírna v Japonsku

Příležitosně si dám ráda whisky. Trochu mi trvalo, než jsem jí přišla na chuť, protože jsem za studentských let ochutnala pouze ty méně kvalitní a až tak slavné mi to nepřišlo. Bohužel (bohudík) jsem měla postupně možnost ochutnat ty kvalitnější a zachutnaly mi. Mezi ně patří i Yamazaki whisky, kterou jsem měla možnost ochutnat v Japonsku. Navštívili jsme Suntory Yamazaki Distillery, která je podle všeho první palírna sladové whisky v Japonsku. Prohlídka byla velmi zajímavá. V dnešní době je palírna obrovský komplex z červených cihel. V Yamazaki najdete pozoruhodnou sbírku kotlů, které se většinou párují. Palírna je pověstná svou ochotou experimentovat. Oficiální plnění sladové whisky se soustředí na sladké ovocné verze. Ke zrání se používá široká škála dřeva včetně nového dubového dřeva a sudů po bourbonu a po sherry. Ochutnávka probíhala v impozantním ochutnávkovém baru s exkluzivními verzemi.  Milovníkům whisky rozhodně doporučuji toto místo navštívit! Na zdraví!

Jak jste na tom vy s whisky? Ochutnali jste někdy nějakou, která by vám chutnala?









 

24 komentářů:

  1. Krásné fotky. Moc Vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. The pictures Looks like a Great Event and your Outfit is just Perfect for it. I really like your Sweater

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  3. You look gorgeous. Love the leo top <3

    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda alkohol nemusím, ale udivilo mě, jak to tam vypadá "nejaponsky" :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ony ty palírny jsou si všechny hodně podobné, stejně jako pivovary.

      Vymazat
  5. o japonské whisky slyším poprvé :) Jednou jsem byla v palírně Blair Athol ve Skotsku a koukám, že ty podniky vypadjí skoro všude stejně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Japonská je výborná. Hrozně rádi bychom si zajeli do Skotska na exkurzi po palírnách. Vypadají stejně, ale výrobek chutná jinak :-)

      Vymazat
  6. Teda to jsem nevěděla, že Japonci taky pálí whisky :) - myslela jsem, že pijí jenom saké :-D....Já whisky moc nevyhledávám, ale když už tak skotskou Passport, ta byla výborná nebo Irskou Jameson...Sluší Ti to i v palírně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a saké jsme měli možnost koupit pouze v supermarketu. Vůbec jsme ho na jídelním lístku neviděli. Běžnější bylo pivo. Jinak Jameson je fajn už kvůli vzpomínkám...

      Děkuji za kompliment. Bohužel se outfit bude opakovat. My toho stihli víc za jeden den.

      Vymazat
  7. nee já whisky nerada!myslím,že to není tím,že bych neochutnala i dobré značky,asi mě prostě nebude chutnat nikdy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jako s olivami, někomu chutnají, někomu vůbec. Mně whisky jednou za čas chutná, hlavně ty single maltky osmnáctileté, ale ty hodně kouřové už jsou i na mne moc.

      Vymazat
  8. Já si dokáži jen málo co odepřít a tak jsem rád za to že mi alkohol nic neříká. Ale ochutnal bych určitě rád.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
  9. Já whisky moc nemusím a to zrovna mám zkušenost s těmi lepšími, ale třeba to ještě přijde. S věkem se mění i chutě. :)
    Každopádně tobě to opět moc slušelo a ten top je krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, s věkem se mění chutě. Spíš je to tak, že když to jde, tak si dáš to nej. No červené víno mám asi radši. Díky.

      Vymazat
  10. Zajimavy clanek, diky za nej:) Ja piju jen vino. Bile suche a nebo pak ta ovocna a ruzova, nejlepe bez pridaneho cukru- ve vetsi mire mi ta cukrova nedelaji dobre a taky mam rada sangrii s melounem, cinske svestkove vino a sake je taky dobre:) Co ale nemuzu citit je rum, Metaxa, vodka, slivovice a jine palenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem i pivař a teď už to vyzní, že nějak moc piji, ale to vůbec tak není. Ono i tu whisky si dám tak jednou za několik měsíců. Červené víno mám asi nejraději, ale poslední dobou kvůli zubům jej také nepiji, vlastně jsem si dlouho nic nedala.

      Vymazat
  11. Juuu to by sa mi páčilo, taká chutná exkurzia:) Mohla si niečo doniesť aj pre nás a urobiť giveaway, xixi:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  12. Hmmm to vypada lakave! A tobe to tam moc sluselo!

    http://klaraspoint.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. whisky si čas od času ráda dopřeji také:-)
    Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  14. No vidíte, jak se umíte pěkně usmát :) Na Vašich zubech neshledávám nic divného, takže hoďte obavy za hlavu a usmívejte se pořádně dál!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!