středa 15. května 2013

Růžovo-černé kombinace

Poslední dny byly o rodinných výletech a jeden takový jsem absolvovala do ZOO, kde mne hlavně okouzlilo malé slůně a ara hyacintový. Zde je pár fotek a můj odvážný neonový svetřík, který je tak příjemný. Asi už jsem na tuto barvu stará, ale právě tato barva mi dodává energii, takže ať si :-)

Také v růžovo-černé kombinaci ale elegantní jsem byla i na rodinném obědě na Den matek. Bohužel mám pouze dvě fotografie, nechtěla jsem rušit s focením :-) Tento podobný outfit už tu sice byl, ale je můj oblíbený...





Skákající lední medvěd


I pejsi byli v růžovo-černém outfitu :-)






18 komentářů:

  1. Ty jsi tak krásná! Oba outfity jsou naprosto super a moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že se neurazíš, ale létající lední medvěd tě dneska trumfnul :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten světřík je krásný a svěží - a vůbec na něj nejsi stará!! Skvěle jsi totiž ten svetřík "uzemnila" černými kalhoty, líbí se mi i ty rozverné tenisky - krásný pohodlný outfit. Ovšem outfit těch pejsků "nemá chybu" :-D...A ta elegantní verze - prostě se hodí na červený koberec :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mne vždy tak potěšíš krásným komentářem, za který děkuji.

      Vymazat
  4. Prý stará... pff kdo ti to nakukal, vůbec :) Jinak papoušek je boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle barvu rozhodně stará nejsi!:-) Sluší Ti moc:-))
    A skákající medvěd je teda fakt parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně. Ten medvěd předvedl fakt parádní kousek.

      Vymazat
  6. myslim, ze by zrzky mely nosit ruzovou casteji! bohuzel se ji hodne zen boji!
    chci tve conversky:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že na veselé barvy jako je tato, není nikdo starý a už vůbec ne ty:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ružová ti pristane. V tom prvom outfite vyzeráš strašne mlado:) A moc sa mi páčia ružové kecky:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  9. Prozraď mi recept na ten elixír mládí a krásy, prooooosííííííííím ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Love pink ,looks perfect with your Hair Colour!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. Kombinace těch černobílých botek a tečkovaných punčoch je naprosto okouzlující... ach. Taky to chci!
    Ostatní taky skvělý, i ta růžová!
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to moc ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. U prvního modelu se mi moc nelíbí svetřík, vypadá sežvejkaně, nekvalitně... A ty kecky jsou HROZNÉ. Prosím nenoste je. Ani na volný čas. Existuje spoustu pohodlných bot, které navíc vypadají hezky.
    Druhý outfit se mi líbí, jen je tam navíc ten šátek (nebo co to je). Puntíkované nohy mi připomínají kabelky z pštrosí kůže.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!