sobota 11. srpna 2012

Zavinovací šaty

Představuji další ze svých prázdninových výletových outfitů. Bílé zavinovací šaty s drobnými černými tečkami velmi ráda oblékám do horkého letního počasí. Jsou bavlněné a velmi příjemné. Vzhledem k tomu, že jsou zavinovací a na hrudi rozvírací, je nutné si pod ně obléci speciální podprsenku. Vždy je nosím s červenou růží, abych je oživala a nepůsobila příliš bledě. Tentokrát jsem si vzala pohodlné boty na platformě, abych mohla chodit i po upravených lesních cestičkách. Samozřejmě by se mi opět více líbily moje červené lodičky...















Tento typ podprsenek, které jsem již představila, jsou pro mne 
ideální pod jakékoli zavinovací šaty či halenky:

18 komentářů:

  1. podprsenka je zajimava!!ja bych potrebovala nejakou,aby mi nebyly videt raminka u halenek bez rukavu anadherny maji ted u intimissimi!:)
    moc se mi libi i ta kytka
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší. ta kytka to hezky oživila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kytička tomu dodala šmrnc:-) Ty červené lodičky by se mi k tomu asi taky líbily víc, ale na procházku do lesa by se moc nehodily:-)

    OdpovědětVymazat
  4. šaty vypadají dobře! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou skvělé..moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  6. ...veľmi pekné šaty, pristanú ti, akurát by som zvolila sandálky na opätku...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je do lesa opravdu ideální.

      Vymazat
  7. Kytička šaty krásně oživí... a ta podprsenka je dobrý vynález, budu se po ní muset někde poohlédnout :)

    OdpovědětVymazat
  8. V obchodech jsem nikde takovou podprsenku nezahlédla, přitom vynález je to vynikající. Kam mám zamířit, poraďte mi kdokoliv, kdo víte. Předem moc díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je od Victoria's Secret. Je opravdu bezvadná.

      Vymazat
  9. Všem velice děkuji za krásné a milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné šaty a s tou květinou jsou neskutečně šik! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta podprsenka!!! Pořád řeším problém velkých výstřihů u zavinovacích šatů, což nemám moc ráda, tohle vypadá na zajímavé řešení:-))

    OdpovědětVymazat
  12. Sukně mi přijde příliš dlouhá, obzvlášť pro ženy Vaší výšky, věku a nohou :-) Nad kolena/ke kolenům by byla lepší...

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!