pátek 24. srpna 2012

Růžovo-oranžové líčení

Tentokrát je příspěvek věnován líčení. Dle vizážistů oranžová barva, zdůrazní modré oči. Já je mám modrošedé a oranžová je barva mého oblíbeného očního stínu. Na denním světle jsem byla poměrně dost nalíčení, ale s bleskem je líčení takové jemné a méně nápadné. Jsou použity především tyto stíny: žlutý do vnitřního koutku, oranžová, červená, růžová (velmi silný pigment) a černohnědé stíny mezi řasy. Na dolní víčko jsem použila světle hnědou a trošku světle zelené, která je spíš do zlatožluta.

Ty větší obdelníčky stínů se zakulacenými rohy jsou od firmy Stage Line Professional, která nabízí opravdu zajímavé neobvyklé barvičky. Ostatní menší stíny jsou od Mary Kay, která má naopak v nabídce kvalitní základní odstíny. Stíny obou značek mají velmi dobrou výdrž. 




 


9 komentářů:

  1. Ta oranzovo-zluta paletka je skvela.
    Liceni je moc krasne a k tvemu barevnemu typu je proste dokonale!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení a tobě moc sluší. Jinak ta oranžovo-žlutá paletka je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem nevěděla,že oranžová zdůrazňuje modré oči! Jenže já mám pocit, když použiji oranžovou nebo podobný odstín, tže vypadám jako ubrečená.Mám v oblibě oční stíny nugátové nebo šedé.Ale Tobě to Marti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Sama jsem se na podobné barvičky naučila a jsou velice příjemné. Na léto ideální!

    OdpovědětVymazat
  5. Tobe toto líčení jde vážně moc hezky :) já oranžovou na oči nepoužívám, moc mi nejde

    OdpovědětVymazat
  6. opravdu opravdu hezke. super satek k tomu!!!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu krása ! :) Přesně takovýhle příspěvek jsem si přála ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj velmi krasne a decentne licenie :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!