čtvrtek 25. dubna 2019

Romantic White Blouse

Bílých halenek, košil a blůzek není nikdy dost. Mám pro vás tip na krásnou bílou romantickou blůzku od Cellbes.cz, která je právě nyní v akci. Tak tuto příležitost nezmeškejte! Mají ji i v šedé barvě, ale ta se ke mně bohužel nehodí. Myslím, že nejlépe vynikne s bílými kalhotami, ale já jsem zvolila sukni v béžové, která možná stylově úplně oku nelahodí, ale byla jediná, která mi momentálně není velká. Musím si šatník trochu upravit a zmenšit. To je ale docela příjemné.

There is never enought white tops. I have a great tip for one romantic blouse by Cellbes.cz which is right now on sale. So don't miss out! They also sell it in grey but that color doesn't suit me at all. In my opinion, this blouse would be nice with something white but I had to choose beige skirt since it was only one that wasn't too big. I lost weight so now I need alter my clothes. But that is quite a positive thing to do.



 Děkuji Cellbes.cz za poskytnutí halenky na focení!
Thanks to Cellbes.cz for providing the blouse for photoshoot!




2 komentáře:

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!