čtvrtek 19. dubna 2018

Ballroom Dancing Coral Dress

Pro poslední akci plesové sezóny 2017/18 jsem zvolila korálové šaty s perličkovou výšivkou. Myslela jsem si zcela mylně, že tyto šaty už nikdy nevezmu na sebe. Vzhledem k tomu, že jsem zhubla 7kg, mohu tyto krásné slavnostní šaty opět nosit. No a nejen ty, ale i další oblíbené kousky.

For the last ballroom dancing party of this season I chose the silver embroidery coral dress. I thought I might not wear it ever again but that changed when I lost seven kilos. So happy I can put this beautiful dress on again. And not only this dress but many other treasured pieces.



10 komentářů:

  1. Wow, flawless! Pefect for a red carpet too!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpovědětVymazat
  2. Jedno velké wow! Tak nádherné šaty máš a sluší ti to. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. A wonderful dress, you look like a princess ...

    OdpovědětVymazat
  4. Já naopak přibral 7 kg, na šaty to ale nemá vliv :) Vám sluší náramně. A také Vaše vlasy jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tento komentář mne pobavil snad nejvíc za celou dobu blogování. Děkuji moc za přízeň a vtip, se kterým se tu dělíte. Díky za vás!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!