čtvrtek 29. března 2018

Flower Bomber

Na Zelený čtvrtek tu mám pro vás částečně zelený outfit. Bunda Hanna typu bomber z nemačkavého úpletu s lehkým leskem a s květinovým vzorem je od značky Happy Holly. Jarní bomber ve světle růžové barvě skvěle ladí k mým zeleným kalhotám, které jsem si poslední dobou oblíbila díky jejich střihu do pasu. Líbí se mi tento lehce ležérní look. Samozřejmě pro každého je míra ležérnosti outfitu jiná. Bomber je možné zkombinovat i elegantně k sukni a pořád to bude skvělý kousek, který bude působit mladistvě. Jděte do něj!

For today, I chose partly green outfit. Jacket Hanna (bomber) is from stretch material with nice gentle shine and is by Happy Holly. This spring jacket in light apricot color matches so well my green pants that I recently like so much thanks to their waist cut. I enjoy this slightly relaxed look. Of course, relaxed means different level of leisure for different people. The bomber can be combined with more elegant pieces such as skirt and will still add the youthful feeling to the outfit. Go for it!



12 komentářů:

  1. I love your set, I love the green and the print of your jacket. A beautiful set, the booties are beautiful.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much. I enjoy each and every comment from you.

      Vymazat
  2. Ten vysoký culík ti moooc sluší! :) A ty botky jsou prostě super, u tebe nebude nikdy nuda! :)

    MŮJ BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je to dokonalé s lodičkami. Celkově to působí, se skvělým účesem, velmi svěže.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět tu vypadáš skvěle :) S nude lodičkami se mi to líbí více :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný bomber. Přesně takový by se mi hodil - navíc mi ladí se jménem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bomber je opravdu skvělý a velice příjemný na nošení. Bombery od Cellbes jsou velmi příjemné a kvalitně zpracované. Mohu jen doporučit.

      Vymazat
  6. Flower power! Great outfits and heels of course ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/03/27/felidae/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flower prints are a necessity for the spring. That is for sure.

      Thank you so much, dear friend!

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!