pátek 31. března 2017

Three Trends in One Outfit

Říkala jsem si, jak pojmenovat tento článek...mohl by se jmenovat Planetárium, ale ten by nevystihoval obsah, i když fotografie tam byly nafoceny. Tak zvolím Nike Air Max, abych všem dala najevo, že jsem podlehla trendu a mám taky ty érmaxy - konečně sportovní boty. Byly za výhodnou cenu a na to já slyším. Jinak bych asi dál chodila ve svých osvědčených konverskách. Ovšem nakonec jsem zvolila Tři trendy v jednom outfitu. No dobrá možná jsem to trochu přehnala, ale ta instagramová masáž na mne působí. Zvolila jsem černé roztrhané džíny, o kterých byla řeč v minulém články, tolik nyní populární síťované punčocháče (ano připojuji se ke stádu, protože je mám už dvacet let doma a konečně je zase unosím) a k tomu tenisky. Klobouk neberu jako trend, ten nosím pořád a crossbody už začíná být out. No možná i všechno ostatní, ale kdo to má stíhat, že?

I was wondering how to name this post...it could be named Planetarium after all the photos were taken there but it would not describe the content. Well, I can choose Nike Air Max to present to everybody that I followed the trend and I'm a proud owner of one pair - finally a pair of sneakers. They were for a good price and I like that. Otherwise, I would keep walking in my old Converse ones. Finally, I chose Three Trends in One Outfit. Perhaps I exaggerate but Instagram massage has influenced me a lot. So I combined black distressed jeans, which I mentioned in my previous post,  now very popular fishnets (yes I'm following the masses because I've had a pair for twenty years and finally can wear them) and sneakers. I don't consider the hat as trendy as I wear it all the time and crossbody bag might be even already out. So might be all the other pieces but who can pursue all the trends on time, right? 

 
 
 
 
 
 

3 komentáře:

  1. Outfit je bezchybný, krásna kombinácia, len mám pocit, že ten elegantný štýl, ktorý nosíte, Vám svedčí viac.
    Pre ten ste zrodená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak cítím. Jen ta dnešní doba té eleganci příliš nenahrává. Moc děkuji!

      Vymazat
  2. Вы конечно извините,но это явно не ваш стиль.Вы очень нежная и женственная...

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!