pondělí 28. listopadu 2016

Badgley Mischka Rose Gold Sequin Gown

Představuji vám mé nové večerní šaty, které jsem si poprvé vzala na sebe na Žofín, kde jsem se zúčastnila slavnostní večeře ke Dni díkuvzdání. Už dlouho jsem chtěla vlastnit dlouhé flitrové šaty. Jakmile jsem je uviděla, okamžitě jsem po nich zatoužila a byla jsem ochotna pro ně cestovat několik desítek mil. Naštěstí je měli v mé velikosti. K takto výraznům šatům už jsem si jen vzala náušnice a v průběhu večera jsem si dala do vlasů orchidej, která byla na mém talíři ne k jídlu, ale pro radost. Prožila jsem úžasný večer v nádherném noblesním prostředí.

I introduce you my new night gown which I wore for the first time at Zofin where I was invited for Thanksgiving dinner. I wanted a sequin dress for a long time. So when I saw it I had to have it and was willing to travel many miles to get it. I was lucky that this Badgley Mischka dress was in my size. I only added Givenchy earrings and during the evening I added an orchid into my half up hairdo. The orchid was on my plate not to eat but as a beautiful decoration to please the eye.  The whole evening was fantastic in a beautiful historical environment. 

 






5 komentářů:

  1. very beautiful ball dress! you are look amazing!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow amazing look!!!! You are so pretty!!!!
    Have a good week!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  3. K tomu netřeba nic říkat, stačí s úžasem se dívat.

    OdpovědětVymazat
  4. och tak tieto šaty sú neskutočné!!! Krásne, sedia ti ako uliate aj farebnosťou idú k tvojmu typu, no paráda :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!