sobota 4. června 2016

Red Fringe Sandals

Boty s třásněmi jsou letos snad populárnější než minulý rok, protože jsou již běžně dostupné. Ani já jsem neodolala tomuto trendu a zvolila jsem červené sandálky s třásněmi na patě (v zásobě mám ještě jednu barvu). Zkombinovala jsem je s jednoduchými šaty rovného střihu. Ne vždy potřebuji vše vypasované a na tělo, přece jen tento jednoduchý střih leccos zakryje. Co vy a boty s třásněmi?

Fringe shoes are perhaps more popular than last year because they are available in common stores. Even I couldn't resist not to follow this trend and I chose red sandals with fringe on the back (I also have another color). I combined them with simple straight dress. I don't always need everything fitted. After all this simple shape covers what should stay hidden. What about you and fringe shoes?


 

35 komentářů:

  1. Jsem na tom přesně jako vy - loni jsem odolávala, ale zrovna minulou sobotu jsem si taky jedny pořídila. Měla jsem je na watch listu už měsíc, a když je najednou slevnili o 40%, nebylo co řešit. Byl to nákup online, takže jsem se trošku bála, jestli mi budou, ale klaplo to a sedí perfektně. Sice nevím, kam je budu nosit (jako máma od tří dětí s nulovým sociálním životem - ha ha), ale prostě byla to láska na první pohled a já doufám, že tato móda ještě chvíli vydrží.
    Odkud jsou ty vaše? Moc vám to v nich sluší!
    Hezký víkend ze Švýcarska
    http://www.adinajustina.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to mam podobne :-) taky online a dekuji! Ja si je zatim vzala dvakrat: jednou vcera na rodinnou veceri v restauraci a podruhe na den deti do cukrarny.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, že ke kontaktu s vámi využívám blog Martiny, ale chtěla jsem vám říci, že na váš blog sem-tam zabrousím, jen je mi líto, že nelze anonymně zanechat vesměs pozitivní vzkaz :-)(My v ČR jsme poslední dobou trochu alergičtí na registrace. Hezký den.

      Vymazat
  2. Moc ti to sluší, jsi celá rozzářená a samozřejmě krásně sladěná :-) Zjistila jsem, že střapce mám ráda na všem, ale zatím jich moc nemám, musím to dohnat. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se také takové botky moc líbí a jeste k tomu jsou cervené, super outfit! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. The Shoes are adorable! Also the fantastic Dress :)

    Happy Weekend, kisses

    OdpovědětVymazat
  5. You look amazing in red!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné. Za mě jsou trasne spíše módní trend, který se pravidelně opakuje. Jelikož k nim mám neutrální postoj, tak hodnotím kladně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Celé tak nějak umělé a voskové...červená mi k vaší pleti nesedí. Třásně asi na normální "provoz" bot(ne jen si někam sednout) moc nejsou vhodné.Takhle- docela hezké fotky.
    Pěkný den:-)

    Ch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká barva k mé pleti sedí? Já jsem ji právě večer zvolila, abych nebyla po celodenním školení uvnitř bledá. V těchto botách chodím běžně, dnes po úřadech a jsou úplně v pohodě. Vypadají hezky k černým kalhotám a bílé halence. Je pravda, že každý to máme nastaveno jinak.
      Děkuji.

      Vymazat
    2. Mě se líbíte v bílé,tyrkysové a krémové odstíny. Každá máme nějaký vkus..tak jsem ráda, že jsou boty pohodlné.Pěkný den :-)

      Vymazat
    3. Diky! Na tu tyrkysovou posledni dobu zapominam a to je skoda...

      Vymazat
    4. Hi hi dnes jí zrovna mám na sobě v bohaté míře.....tak do toho:-)

      Pěkný den....

      Vymazat
  8. The Lady in Red looks so beautiful!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, bellissima!!! I love every single detail!Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
  10. No nevím, co Ty potřebuješ zakrývat? Ta první fotka je božská. U nás jsem ještě na třásňové botičky nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  11. Nadherny outfit, Marti! Saty jsou uzasne a predpokladam, ze vlastni vyroba. Botky k nim skvele jdou a satek ve vlasech to cele uz jen krasne doladuje.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi hvězda, Marti. Třásňovým botám jsem už podlehla minulý rok, ale když vidím tuhle barvu, tak to vypadá, že ještě jedny nutně (!) potřebuju. ;) Já tě teda úplně zbožňuju v teniskách, ale ty umíš nosit všechno. S třásněma nebo bez, vypasovaně nebo volně, černě nebo červeně. Věčná (a pořád krásnější a krásnější) inspirace...;) Díky za ni, krásko.
    PS: ten šátek ve vlasech je dokonalost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi, Vivi, v tom nasem blogovem svete to nejlepsi, ta nejuzasnejsi! Tve komentare a hlavne clanky jsou proste skvostne. Dekuji mockrat, protoze jsi mi udelala velkou radost!

      Vymazat
  13. Jednoducho nádhera! Tiež som sa do topánok so strapcami zamilovala a nutne jedny na leto potrebujem! :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
  14. Tady jsi primo bozska!!!! Fakt nadhera a normalne zavidim Ti jak jsi sikovna, ze umijes sit!!!! Misa.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!