čtvrtek 21. dubna 2016

Stripes

Přináším jednoduchý pro některé možná až nudný outfit: černobílé pruhované tričko a červená sukně. Proužky mám ráda a tohle je takový běžný až klasický outfit. Není to až tak zajímavé, ale prostě klasika, která funguje vždy. Koupila jsem si další bílé pruhované tričko s krátkým rukávem. Je možné jej kombinovat s džínsami a třeba teniskami nebo se sukní více elegantně, také se sakem či koženou bundičkou. Mám pocit, že je možné jej kombinovat skoro se vším a vždy působí mladistvě. Mám podobných asi pět, ale ty se nikdy neztratí. Jak to máte s proužky vy? Taky je nosíte rádi?

I introduce you a simple for some perhaps boring outfit: black and white striped t-shirt and red skirt. I like stripes and this outfit is a common one yet classical. It may not be that interesting but it works always. I bought another striped t-shirt with short sleeves. It is possible to combine it with jeans, tennis shoes or skirt for a more elegant look, but also with black jacket or leather biker jacket. I have the feeling that it is possible to mix it with anything and it always looks youthful. I have about five similar ones all of the I wear. How do you like stripes? Do you enjoy wearing them?




29 komentářů:

  1. Wow! i wear a similar Outfit last Weekend, i will show it the next Days on the Blog :)
    You look gorgeous Martina, the Photos are beautiful <3

    lovely Greetings :)

    OdpovědětVymazat
  2. Love the mixing of stripes with red! Looking like a parisian girl!xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  3. Pruhy absolutně miluju, je to moje nemoc. :) Jak jsou na něčem proužky, musím si to koupit. :D Tričko doplněné nádhernou červenou sukní vypadají suprově!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně je užasná! I celý outfit :) jinak na mém blogu je ted giveaway pokud by jses chtěla zapojit :) odkaz níže

    http://www.terripeterk.com/2016/04/glass-nail-file-skleneny-pilnik-na.html

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful outfit. I like red so much-my favorit colour.
    Greetings Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. V jednoduchosti je krása! Tohle je moc povedené a sluší ti to. :)
    Já mám proužkovanou půlku skříně, takže tolik k mé lásce k proužkovaným věcem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mas vzdy hezke outfity se zakomponovanymi prouzky. Samozrejme bych chtela tve prouzkovane saty :-)
      Dekuji moc! Jsem rada, ze se ti outfit libi.

      Vymazat
  7. Jak jsem psala již na instagramu, vypadáte úchvatně! A musím říct, že kombinace černé, bílé a červené je zatraceně dobrá klasika :) Váš blog je úžasný a ač jsem asi o polovinu mladší než Vy, jste pro mě velkou inspirací, protože Vaše outfity jsou svěží, mladistvé a velice šik :)

    Be Beautiful <3

    OdpovědětVymazat
  8. Love stripes and red together.

    OdpovědětVymazat
  9. Hi, I am Ada. I have stopped by before. I am a huge fan of red, especially paired with red stripes so I am totally loving this outfit, as simple as it may be. The skirt is superb!

    I welcome you to check out my blog, too. I recently started a linkup so join me this Thursday and every Thursday. The new linkup is currently live. This outfit is too good not to be shared. Thanks, Ada. =)

    http://eleganceandmommyhood.blogspot.com/2016/04/thursday-moda-8-and-festival-inspired.html

    Have a great weekend!

    OdpovědětVymazat
  10. Sukne je perfektni!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes jsem na Tvé blogu poprvé a nejdříve bych chtěla pochválit vlásky, to je prostě krása! ♥
    Já nosím proužky moc ráda, nedávno jsem si koupila nové černobílé proužkované tílko :).
    Máš to tu moc pěkné!

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoduchý možná. Nudný? Nikoliv. Moc ti sluší. :)
    http://styleswear.cz

    OdpovědětVymazat
  13. REd and stripes are NEVER boring! I love the combo, especially how you have it. Would love if you can link up to http://the-wardrobe-stylist.com/2016/04/24/mothers-day-rings/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!