čtvrtek 12. listopadu 2015

Wedding Dress for Sale

Martin na bílém koni nepřijel, tak jsem tu aspoň já, Martina v bílém.

Tyto nádherné svatební jsou na prodej! Jsou původně z Itálie značky Alba exclusive. Původní cena byla 32 000,-Kč a nyní jsou na prodej za 6 000,-Kč. Jsou ve velikosti 38. Samozřejmě vyniknou na štíhlejší a vyšší postavě (asi 168cm) a hlavně na někom, kdo má věk na vdávání :-) Vlečku je možné jednoduše odepnout a tylovou část kolem krku zahrnout dovnitř šatů. Pokud byste měli zájem, určitě mi napište.

This beautiful wedding dress is for sale now. It is originally from Italy, Alba exclusive brand. The original price was around 1,200EUR. Now for sale for 222EUR. It is size 38. Of course, it will look much better on someone slimmer, taller and especially younger!
 
Není dobré se fotit po vydatném obědě :-)


10 komentářů:

  1. Ta vlečka je nádehrná :) na vdávání mám sice ještě dost času, ale svatbení šaty nepřestanu obdivovat snad nikdy :)

    http://lettertomywardrobe.blogspot.cz/2015/11/autumnwinter-wishlist-2015.html

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné šaty, taky jsem měla dlouhé a se závojem, bože už je to letos 16 let, ale svatební šaty také nepřestanu obdivovat

    OdpovědětVymazat
  3. Jste nadherna !!! Skvele Vam padnou-jako ulite :-)

    OdpovědětVymazat
  4. WOW!!! Such a beautiful dress!! You are so stunning an breath taking!!! :) Absolutely Gorgeous!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherné a moc ti sluší! To jsi se měla ozvat loni, to by se bývaly hodily, ale ve 38 bych asi přes vršek "plavala".
    Měla jsem ale podobné těmto, jen byly na jedno rameno a s kamínky.

    OdpovědětVymazat
  6. Pero que maravilla! Estas realmente preciosa!!!
    Un besazo guapísima!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, šaty i Ty. Po takovém promu novou majitelku jistě brzy najdou:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou nádherné.....mezi všemi těmi "šlehačkami" takové šaty skutečně vyniknou !:) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  9. No Marti, to je nádhera. Už několikrát si se trefila do toho, co já plánuji. Vždy to bylo v outfitech, ale tentokrát!! Víš co zase plánuji? Znovu otevřít svatební půjčovnu. Už mám asi sedmery šaty :-)).

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!