pondělí 13. dubna 2015

Meeting Other Bloggers

Na blogování mne baví to, že se setkávám s lidmi se stejnými zájmy, se stejnými správně trhlými.  A právě o setkávání byl můj víkend. V pátek dopoledne jsem byla na Interbeauty, kde jsem se setkala s Vienettkou a Nikol. Odpoledne jsem jela vlakem do Olomouce, kde jsem se hned v sobotu ráno setkala s báječnýma holkama, autorkami těchto blogů:

I enjoy "blogging"  because I can meet people with the same interests, same crazy people like myself. On Friday, I went to Interbeauty where I met a few bloggers. On Saturday, I went to a bloggers meeting in Olomouc and met these bloggers:

http://emeverydaylife.blogspot.cz/   - s eM a Enkou Quanium

http://tuttobenecz.blogspot.cz/    - s tuttobene

http://svetpodles.blogspot.cz/     - se Sabinou

http://zapisky-pro-lisku.blogspot.cz/   - s Liškou

http://crazygingersdiary.blogspot.cz/   - s Claire

http://zaruzovymzrcadlem.blogspot.cz/ - s Terezou

http://carre-de-sucre.blogspot.cz/ - s An. z blogu Propadlo do života

Naše setkání jsem zahájily snídaní v Café Sant' Angelo, ale nejprve jsme s eM byly na Horním náměstí, kde si hned vše fotila. Není nad ranní Olomouc.






Pak jsme navštívily několik obchůdků v centru a šly na oběd do Café New One, kde mají nádherný interiér a dobré jídlo.

Sabča, Klárka a já
Před Šantovkou jsme ještě pro jistotu znovu vytáhly kosmetické zásoby :-)


 V OC Šantovka pak u některých vypukla ta správná nákupní nálada a někdo (já a tuttobene) jsme šly na odpolední kávu.


Bylo to skvělé setkání se skvělými lidmi, které mi dodalo energii do dalšího blogování. Blogování má smysl, i kdyby jen tento.  
Děkuji, holky!

It was a great meeting with great people that gave me energy to further proceed. Creating blog has a meaning, even if it was just this one. 
 Thank you, girls!


40 komentářů:

  1. Bylo nám velkým potěšením!! Tak doufám, že zase někdy brzy..

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tekhlee, vy jste se s tutto zašily na kávičce, joo? :-) Byl to úžasný den, moc jsem si ho užila! Těším se na další shledání ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo tak trochu, protoze nas nejak nic nezaujalo. Tedy mne jedna sukne... Take se tesim!

      Vymazat
  3. Ranní Olomouc je opravdu skvělá (fotomaniak se nezapře a díky, že jsi mě tak krásně zvěčnila :-))))) - skvělé město, skvělé setkání s úplně božíma holkama.
    Díky Martinko mám velikánskou radost, že jsme se konečně poznaly! Příště jdu na to kafe místo shoppingu s Váma - nijak mě tam nic nezaujalo v té Šantovce :-)
    Musím říct, že mi to taky dalo velkou energii, takže doufám v častější setkávačky. Pááá někdy příště! :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Zejména pod poslední větu se podepisuju, protože to mám úplně stejně. Těším se někdy příště. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já bych se pod tu větu podepsala. Ráda jsem všechny poznala a taktéž se těším na další setkání. :))

      Vymazat
  5. The Pics are really nice ,the Food looks yummy! You look beautiful :)

    Happy Monday Martina ,lovely Greets!

    OdpovědětVymazat
  6. good party! ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Cool experience, It's always a pleasure to meet other bloggers!!!!
    Beautiful pics!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Very cool and the coolest would be meeting you!

      Vymazat
  8. Je supr mit kolem sebe mile blogerky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvele! Hlavne zadny negativismus, zadne peklo. Jen same prima lidi.

      Vymazat
  9. To musel být úžasný den! Moc vám to všem sluší a to jídlo - mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji jiste za vsechny! S tebou to bylo fajn a priste dele!

      Vymazat
  10. Já byla moc ráda, že jsme se setkaly!!! Holky to skvěle naplánovaly. Já si už akorát užívala přítomnosti všech. Díky:-)

    OdpovědětVymazat
  11. wow so amazing!!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, to jsem ani netušila, kolik máme v Olomouci blogerek! Budu muset holky (a jejich blogy) omrknout ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Většinu holek znám a ráda čtu :) Je vidět, že jste si setkání skvěle užily :)

    OdpovědětVymazat
  14. bylo to super, krásné fotky, ta paparazzi z oběda je stejně nejlepší :D moc ráda jsem vás viděla i poznala, Marti, ty jsi ještě krásnější než na fotkách! a v Šantovce mě naštval zavřený Flormar a ještě velká cedule 50% slevy, to si jako dovolili moc! :D těším se na další setkání, ať už bude kdekoliv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát za ten kompliment! S tím Flormarem mi ani nemluv! Také se těším!

      Vymazat
  15. To vypadá na hrozně fajn setkání :) Doufám, že jste si to užila, na fotkách vám to moc sluší :))

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  16. es preciosa la dedicatoria a los blogs y tus fotos me gustan mucho, muy bonitas

    OdpovědětVymazat
  17. Jééé...nejhezčí město v republice <3
    Ani by mě nenapadlo, že tu máme tolik blogerek:) Příjemné zjištění:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  18. Urcite to muselo byt super a moc vam to sluselo. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vůbec jsem netušila, kolik blogerek v Olomouci nebo jejím okolí je! To je super. Některé blogy znám a ty co neznám, budu muset prozkoumat. Určitě to byl úžasný den. :-) (Jinak já Šantovku nemám moc ráda, byla jsem tam zatím asi 5x a líbí se mi tam čím dál tím míň. Stará dobrá Olympie je dle mého sympatičtější.)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!