úterý 4. listopadu 2014

DIY Sew On Crystals on Leather Gloves

Jeden z mých dalších tentokrát mini DIY projektů. Na kožené rukavice jsem přišila pár kamínků jen tak pro radost, abych trochu rozzářila ty pošmourné listopadové dny.

Nejprve jsem si kamínky přilepila oboustrannou páskou na rukavice. Tu jsem si přivezla z USA a je speciální tím, že se může lepit i na kůži těla třeba ve výstřihu, aby látka držela, kde má. Je to vychytávka z Hollywoodu, jak uváděli na letáčku.

Všechny kamínky jsem potom přišila nití a mou novou úžasnou zlatou jehlou, kterou jsem si také dovezla. Je na ní zvláštní tvar očka a pozlacení. Lépe klouže hlavně hedvábím.


Here is one of mini DIY projects. I sewed a couple of crystals on my leather gloves to brighten up my November days. 

First, I positioned the rhinestones (crystals) with double tape on the gloves. I bought the tape in US and it is a special one because you can use it on your skin to keep the fabric in place. It is a Hollywood secret tape as the marketing leaflet said.

Then I sewed on all the crystals with thread and my great gold needle which I brought as well. It has a special shape and it is goldplated. It slides perfectly mainly through silk.



The picture is from ELLE magazine so I know this blue is IN :-)





 


31 komentářů:

  1. Really elegant gloves, I love the color. Great dIY
    http://www.glamupyourlifestyle.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) Tyhle DIY vychytávky mě vždycky baví.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný detail, který dokáže určitě potěšit. Doufám, že nám to brzo zase vyjde a v nějakém tom pošmurném listopadovém dni se sejdeme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Such great way to spice up your gloves! <3 They look so beautiful now!
    Thank you for sharing your diy project with us xx
    June
    The Journeys of My Beating Heart

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne, ja mam podobne rukavice ze Zary s kamenama- vysli me asi ma 40 liber tenkrat ale vypadaji hooodne podobne tem tvym. A jeste jsem sehnala vlnene z HM taky s kamenama asi za 10 liber. Odkud jsou ty kameny?

    OdpovědětVymazat
  6. fantastic idea! :) I must also do so! :0

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné. Si šikovná:) Inak tá obojstranná páska (do výstruhu) sa dá kúpiť aj u nás v Prahe v MarksSpencer. Teda aspoň minulý rok som ju kupovala.
    Ak by ťa zaujímalo čo som si z USA priviezla ja, tak sa mrkni na môj blog:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To jsem nevěděla, že ji u nás mají. No já jsem ji koupila, protože byla velká sleva k nějaké události.

      Vymazat
  8. Koukám jako blázen, o zlaté jehle jsem neslyšela. Kombi modré se zelenou jednoduše miluji. A kameny jakbysmet :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely work!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  10. Martina, these are so fabulous! I am just now sort of getting into practicing sewing on embellishments and beading onto my designs because it adds so much to a piece. These gloves are so nice and love the colors you chose for the crystals! Do you use that tape underneath the crystals before sewing them down?
    xx Easy Outfits, by Pip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, I use the tape to help me to position the stones and keep them in place before sewing on.

      Thank you very much.

      Vymazat
  11. Krásný detail. Už se těším až n je ukážeš v outfitu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Fantastyczny pomysł. Lubię kolor niebieski. Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!