úterý 25. března 2014

Shopping for New Fabrics

Před týdnem jsem byla v Olomouci. Byla jsem s maminkou na nákupu látek u LadyW. Mají zejména nádherné společenské látky, ale ty jsem nepotřebovala. Raději se zaměřuji na slevy a byla jsem úspěšná! Ve slevách jsem koupila béžovou vlnu s podílem kašmíru a hned jsem si ušila pelerínu. Dále jsem si koupila krajkovou látku ve stylu Missoni a ušila si top. Oba kousky brzy představím samostatně.

About a week ago I went to Olomouc. With my mom we went shopping for fabrics at LadyW. They mainly sell beautiful evening occasion fabrics but I did not need those. I prefere shopping at sale and I was successful! I bought on sale beige wool with cashmere and made a cape. Also, I bought lace fabric inspired by Missoni and sewed a top. Both DIY pieces will be introduced in separate posts.




51 komentářů:

  1. Hello Martina,
    you look as usual great on your pictures.
    I am curious what you bought but everything on you looks good.
    Simon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Simon! I bought those two fabrics that I show here - DIY blouse and beige cape :-)

      Vymazat
  2. Jůů..ta pelerína vypadá super

    OdpovědětVymazat
  3. An endearing picture with your mother. I love your skirt, is one of my favorites, and it is perfect with this striped sweater. You look very attractive with a lovely loose and wavy hair. The fabrics are wonderful and I really want to see results, clothed you. You look gorgeous in this post.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks so much, Josep-Maria. The results will be visible on me soon.

      Vymazat
  4. Great to share with your mother such lovely place.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpovědětVymazat
  5. It was nice day, day with mum :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Wow beautiful look!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty tvoje (určitě nejkrásnější) kousky se moc těším!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Love the first Picture ,it looks so gorgeous!
    i stay tuned for the next Posts :)

    kisses :*

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to je moc milé, že konečně poznávám maiminku, nepřekonatelnou pletařku:)
    Látky jsou nádherné, těším se na pelerínu a top.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, já jsem si myslela, že se to bude některým věrným čtenářkám zamlouvat :-) Děkuji moc za přízeň!

      Vymazat
  10. Tak na pelerinu se moc těším, vypadá moc krásně a já si ji také pořídila, leč neušila :-(. Těším se na posty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na tu tvou budu těšit. Děkuji moc!

      Vymazat
  11. Beautiful fabric! I'm curious what you have sewn!
    Best regards, Sabine

    OdpovědětVymazat
  12. Wow! So nice!!!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé ten báječný bomber ...Hezky, pěkně, ten čuch na slevy je prostě evidentní :-) A maminka má moc krásné sáčko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! To jsi dnes zažila - já a slevy, to prostě umím :-)

      Vymazat
    2. Prááávě, kdo umí, umí :-)

      Vymazat
  14. V takovém obchůdku jste musely být jako v ráji! A máš čupr maminu, je vidět, že styl se u vás dědí krví z generace na generaci...:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Beautiful!! You look incredible!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Beautiful fabric!!!! I love the first pic with your mother... so cute!!!!!!
    Kisses doll!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks so much, Paola. Your comments are always so to the point. I appreciate it very much!

      Vymazat
  17. Amazing post!!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  18. Kisses darling, have a lovely day!
    Btw, lovely floral bomber!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to slušelo :) Měla jsi skvělý outfit. Viděla jsem tě u nás v Mohitu :)

    www.littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo tam na mě koukal ;-) Budu moc potěšena, když mne oslovíš.
      To je jediný hezký obchod v Šantovce. Jinak to za nic nestojí.

      Vymazat
  20. To je super, že jste se s maminkou nechaly vyfotit, takové inspirativní a šikovné ženské - těch není nikdy dost a je milé Vás vidět pohromadě. Jéjda, já už nebyla v obchodě s látkami nepamatuju a je to škoda, ale čas bohužel na šití nemám....., kdybych tam vešla nemohla bych nic nekoupit, a pak by mi to leželo doma....ale prohlížení látek jsem měla vždycky strašně ráda....Je fajn, že jsi pořídila ve slevách takové pěkné kousky, zvlášť ta pelerínka, kašmírek bude příjemný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Ty zase tvoříš nádherné fotky! Ach, ty kytičky se moc povedly.

      Vymazat
  21. Jůů, ta pelerína. <3 Ty tvoříš tak krásné věci. :)

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!