sobota 25. ledna 2014

My favourite winter outfit

Představuji vám můj oblíbený zimní outfit, který se skládá z teplého vlněného svetru s odnímatelným rolákem, kožíšku a kalhot. Pod svetrem nosím lehkou hedvábnou halenku, když je mi v místnosti opravdu teplo, například ve sklárně.

I introduce you my favourite winter outfit, consisting of DIY warm wool sweater with removable turleneck, fur coat and pants. I wear a light silk blouse under the sweater in case it is really warm inside, like at glassworks.



Se sklářskou pecí
Výborná pražma a batátové pyré


31 komentářů:

  1. tieto farby ti velmi pristanu... a neviem sa vynadivat na kozusok.. :) Na 4. fotoggrafii je zaujimavy objekt..hned mi padol do oka.. Co to je?

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace hnědé a petrolejové Ti moc sluší. Navíc se kochám jemým vzorem halenky:)

    OdpovědětVymazat
  3. You melt the snow, dear Martina.
    happy weekend
    XXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé!!! Vše ti ladí i batáty s halenkou, ty jsi, ale šikovná:-).

    OdpovědětVymazat
  5. It is a beautiful outfit. The jacket is very nice, also the jersey, and the blouse is a real cutie. The pants and boots look fantastic on you. Great look, I love it.

    OdpovědětVymazat
  6. So classy jacket, love it!

    missharibo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty barvičky k sobě krásně sednou! Moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Opět - velice sofistikovaná a elegantní. Moc se mi líbí svetřík a legíny. A celkově ta kombinace s modrou. Taky miluju barvičky a v zimě obzvlášť:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvy mne baví! Děkuji mockrát! Jsem tak ráda, že jsi už v kondici i na komentáře na mém blogu :-)

      Vymazat
  9. Neodolatelná! Jsi dokonalým příkladem, jak i v zimě člověk může být sexy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak nevím zda je to pokroučilou dobou, ale především musím říct mňam! Jídlo vypadá velmi lákavě a to jsem dnes měla také rybičku. No a outfit? Chceš to zase slyšet? Mám strach, že omrzím svými komentáři - Moc Ti to sluší. Až se stydím, že ve svém věku slyším poprvé o odnínatelném roláku! To je naprosto vychataná = praktická věcička tedy! Halenka je krásná něžná a připomíná mě Pietro Filipi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odnímatelný rolák jsem si vymyslela, máma opletal a já našila mini patentky. Skvěle to funguje. Mám dva svetry v jednom. To nevadí, že mne chválíš. Já mám z toho ohromnou radost a moc ti děkuji!

      Vymazat
  11. Krasne barvy. Halenku zavidim. (a dostala jsem chut na rybu:) L.

    OdpovědětVymazat
  12. Oh! Tohle je fakt dokonalé! Ten kožíšek!!! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Teda tu poslední halenku závidím, je fakt nádherná a strašně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Bellissima!
    Warm and stylish!!!!!!
    Kisses Martina!

    OdpovědětVymazat
  15. What a wonderful Outfit! All work so great together ,love also the silk blouse <3
    Amazing Pictures ,you look gorgeous :)

    big Hugs

    OdpovědětVymazat
  16. Ten kožíšek je úžasnej :) Sluši Ti to Martí ...

    OdpovědětVymazat
  17. It looks very warm. The winter is starting here. Everywhere snow.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherný outfit, Marti! Kožené kalhoty v kombinaci s kožíškem vypadají parádně a halenka je úžasná (vlastní výroba? :)).

    OdpovědětVymazat
  19. Hi Martin, you look just great in this outfit!! Fur & leather allways looks amazing... Is it a real fur? From where ?
    Your blog is beutiful !!

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!