pondělí 16. prosince 2013

Open back long dress (1st of seven)

Představuji vám jednoduché dlouhé černé šaty z žerzeje s hlubokým výstřihem na zádech.Toto jsou první ze série sedmi dlouhých šatů, které vám postupně představím. V osmém článku budou všechny i s podrobnými informacemi.

I introduce you a simple long black dress made of jersey material with open back. This dress is the first out of seven long dresses that I will show you. In the final post I will prepare a summary.

 
 

Zítřejší šaty (tomorrow dress)

49 komentářů:

  1. tie saty su krasne! mam podobne, len maju transparentne dlhe rukavy.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Nadčasové a elegantní :) Culík tu ohromně sluší <3

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, Amy. Jsem ráda, že se ti šaty líbí.

      Vymazat
  4. Jsi dáma, nádherná, elegantní a velmi ehm.. sexy :) Sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  5. Very elegant!!! AMAZING!!!!
    I can't wait the other dresses......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks so much! The other dresses are even more interesting and pretty.

      Vymazat
  6. ó, už u miniatury v náhledu mi spadla čelist... tohle je jednoduše jednoduchá dokonalost!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Správně jednoduché a dokonalé.

      Vymazat
  7. Teda Marti, moc ti to sluší, fotky jsou jak z módního časopisu :)

    OdpovědětVymazat
  8. krasne, dokonale!L.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, nádhera, Ty i šaty. Moc se mi líbí hladce stažené vlasy do jednoduchého culíku (to zní sice blbě, ale ohon je pro mě stejně taky nepoužielný.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Culík je lepší než oháňka :-) Děkuji mockrát!

      Vymazat
  10. Martinko tie šaty a Ty v nich, proste jedna báseň! Moc Ti pristanú, ten výstrih na chrbte je sexy a rafinovaný a vyzeráš ako dáma.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi tak krásně štíhlá Martí :) Ty šaty zezadu a ten culík, to je něco úžasnýho, sexy a pěkné zároveň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, no štíhlá, dá se, ale počkej po svátcích. U mne stačí dvě kila a je to znát.

      Vymazat
  12. Great Idea ,can´t wait the next Dress!
    This one look adorable :)

    big Hugs

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti slusi. Tohle je presne styl, ktery se mi libi. Takove saty bych brala hned :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžete je mít hned, jsou na prodej. Stačí říct.

      Vymazat
  14. Marti, mám takovou intimní otázku, doufám, že se neurazíš... Vepředu jsou vycpávky, nebo máš tak krásný pevný prsa?

    OdpovědětVymazat
  15. Musím se přidat k pochvalným komentářům. Šaty na krásné postavě perfektně sedí. A hlavně ten účes (culík) učesaný přesně tak se mi líbí úplně nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  16. Muy elegante y favorecedor para estos días festivos!!
    Un beso

    OdpovědětVymazat
  17. Ok where is the simple black dress? I can see a very special black dress, very nice . You look amazing
    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/?m=0

    OdpovědětVymazat
  18. Ten účes a pak vše ostatní je dokonalé! Napadlo mě co by se stalo jít takto třeba do metra :-)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že asi nic. Jen by lidi koukali na mne ještě víc než, když mám klobouk :-))) Můj muž mi někdy nedovolí v některých outfitech jezdit metrem samotnou (ne kvůli krátké sukni či vystřihu - to ani moc nenosím), ale kvůli tomu, že mne okradou nebo dokonce přepadnou, i když mám obyčejnou kabelku, bižuterii a mnou ušité oblečení, vše za pár korun. Tak jezdím autem a mhd raději vynechávám úplně. Děkuji moc za komentář!

      Vymazat
  19. tieto saty budu moderne hadam aj o 20 rokov.. su krasne a nadcasove.. okrem toho ti neskutocne seknu.. take mortišovské :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale co znamená mortišovské?

      Vymazat
    2. Je to z toho serialu Addamsoci jedna postava Morticia Addams. Tieto obrazky ti viac povedia TU. Bolo to myslene skor ako vtip, pretoze su cele cierne a dost dlhe... nemyslela som to na teba ako na osobu.. aby nedoslo k nejakemu nedorozumeniu..:)

      Vymazat
    3. Skvělé! Adamsova rodina je geniální. Spíš jsem nerozuměla slovenštině. Myslím, že se jmenuje Morticie. Je dokonalá.

      Pěkný komentář a vtipný, když ho už chápu :-)

      Vymazat
  20. No dneska jsem asi po 5 dnech (prostě nestíhám termíny v práci) otevřela Tvůj blog. A dneska mě došlo, proč máš takovou sledovanost. Je to prostě dokonalé a lidé se musí těšit s čím novým přijdeš. Jdu postupně juknou na všechny šatičky. Tyto jsou úžasné a to, co se obecně říká, že je černá na večerních usedlá, není pravda. Ty jsi v těchto šatech toho důkazem!
    www.vanda-styl.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, ale myslím, že až takovou sledovanost nemám, ale jsem za ni moc ráda. Baví mne to a popohání dál....a lépe.

      Vymazat
  21. Nádherné, nejkrásnější! mám moc ráda takhle odhalená záda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, i když šaty nejsou mé. Přiznám se, že je to trochu nezvyk mít odhalená záda. Cítím se víc odhalená, než v průsvitném triku :-)

      Vymazat
  22. Naprosto dokonalé šaty. Nejsou prvoplánovaně sexy, což se mi moc líbí a ten výstřih na zádech je opravdu rafinovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je rafinovaný a šaty jsou opravdu moc povedené. Děkuji za komentář.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!