pondělí 11. března 2013

Šaty s květy

Představuji vám další šaty, které jsem ale již zkrátila. Velice se těším, až bude teplo a nebudu muset mít pod nimi halenku. Přidávám opět fotky z "terénu," kdy jsem musela mít ještě kozačky a černé punčocháče.






22 komentářů:

  1. Your outfit is great too.
    I like the red blouse under the dress

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  2. wonderful look- i like it.
    spring is ready for you :)
    lovely greets
    maren anita

    Zatchels GIVEAWAY:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šaty, moc ti to sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šaty. Hodí se k Vám naprosto perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To jsem ráda, já se bála, že ta modrá nebude ono.

      Vymazat
  5. Mně se ten terénní outfit líbí stejně jako ten interiérový. Až mám chu't vyrazit do galerie na obrazy, nejlépe s květenou:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pozitivni a "wow" outfit:-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  7. to je půvabné.. :) a v létě to bude ještě lepší až to bude bez halenky a bez punčocháčů, krásně ti vyniknou ruce a štíhlé nohy a ty boty jsou také perfektní.. no tleskám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji velmi pěkně. Už se těším, ale když kouknu ven tak to vypadá, že to jaro ani nepřijde.

      Vymazat
  8. I love the dress so much! Looks amazing on you! <33

    XO,
    http://www.rosychicc.com

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty jsou nádherné, Marti, velmi Vám sluší. Nicméně chápu, že se těšíte, až je budete moci obléci i bez halenky-to bude zase ještě o něčem jiném:-) Hezký večer. Ráďa:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty jsou krásné a musím říct, že se mi líbí i s punčochami a kozačkami. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No zatím nám nezbývá nic jiného než ty kozačky. Už se fakt těším na lodičky.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!