úterý 13. listopadu 2012

Asymetrická halena

Opět moje hnědá sukně s topem, který je velmi zajímavě řešen. Je úplně asymetrický a přiznám se, že jsem si jej koupila hlavně kvůli tomu barevnému provedení, protože korálovou a tyrkysovou mám v oblibě.





24 komentářů:

  1. Marti, zdá se mi to nebo ne...ale ty máš čím dál tím vytříbenější vkus a stylovější kousky...kam až to půjde?! ;-) Tentokrát jsi mě (zase!) okouzlila. Kéž by se víc žen oblíkalo takhle. Dneska jsem ráno napočítala 16 černých šusťákových bund (nic proti nim nemám, ale je fajn se odlišovat a krásně oblíkat). Potlesk!
    Pusu...:-* Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vivi. Moc jsi mne potěšila. Bohužel někteří to nechápou.

      Vymazat
    2. Vivi, to jsi napsala moc krásně. Mám stejný názor. :) Snažím se také oblékat vkusně a také ke svému věku a z ohledem k peněžence (bohužel mě mrcha stále ještě dost omezuje). Ale on vytříbený vkus není jen otázkou napráskané peněženky :) Vybrat se dá všude, takže výmluvy, že na to nemám, prostě neberu :) Moc Ti to sluší, Martinko :) Jsi skutečná dáma a za to si Tě vážím.

      Vymazat
  2. pekna halenka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, zase jsi krásná, elelgantní a stylová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi mne zase potěšila. Děkuji a prosím nepřestávej. Já taky ne :-).

      Vymazat
  4. nausnice jak od kolotocaru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolotočáři takové drahé prodávají? To jsem nevěděla. To už se nedivím, že jezdí v BMW. Každopádně díky za tip. Ještě jedny by se mi hodily, protože se dost líbí.

      Vymazat
    2. Já náhodou myslím, že naušnice kombinaci pěkně podtrhly :-)

      Vymazat
    3. drahe a nevkusne se nevylucuje

      Vymazat
    4. To je naprostá pravda. Naštěstí tyto náušnice jsou vkusné.

      Vymazat
    5. Splácat peří, štras a tyrkys není vkusné :)

      Vymazat
    6. Nejedná se o splácanost, ale o promyšlený a dobře zvolený outfit. Váš komentář postrádá logiku.

      Vymazat
  5. Ty barvy na té halence k sobě opravdu krásně jdou :) Sluší ti to!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Právě ta neobvyklá kombinace barev mne zaujala.

      Vymazat
  6. Musím se opakovat, ale když ono to jinak nejde. 100% elegantní, krásná, vkusná, dokonalá

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle top je nadherny...lezerni a sexy.
    Moc Ti slusi! A zase uzasne psanicko!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé, snad jen, volil bych elegantnější typ obuvi.
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!