pondělí 29. října 2012

Asymetrická podzimní sukně

Opět jsem si koupila látku v Senimu v Olomouci (www.ladyW.cz) a ihned jsem si ušila tuto sukni, která se mi do tohoto počasí velmi hodí. Mohu ji kombinovat jak s koženým sáčkem tak s kožíškem. Také jsem si tam koupila hnědou kožešinu, kterou brzy zpracuji na vestu. Tmavěmodrý svetr, který by se k sukni také hodil si momentálně pletu. No prostě domino efekt...






29 komentářů:

  1. Krásná , povedla se ti ! Sluší ti ! Skvělý " kožíšek ! :-)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šíleně šikovná :)A určitě nám pak ukaž tu vestu, na tu jsem zvědavá!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, tyhle barvy ti fakt jdou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ne všichni mohou hnědou, aby je nezestaršila :-)

      Vymazat
  4. Palec nahoru. Sukně nádherná ve všech variacích. Sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. Super látka! Líbila by se mi z ní i jednoduchá košilová halenka :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. teda takhle šikovná bych taky chtěla být!:) ale na šití jsem bohužel totálně levá :( a moc se mi líbí ten náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ďábel nejsem ale tento náhrdelník nosím ráda ;-)

      Vymazat
  7. Jsi moc šikovná, máš můj obdiv ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, mě zase fascinuje ta bundička s kožíškem. Vypadáš v ní jak celebrita:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sukně je perfektní a kožešina tomu dodala ten správný šmrnc:)

    OdpovědětVymazat
  10. super vzor na sukni, jen bych k tomu dala bundu nebo kabátek do pasu, ale jen můj názor, http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bundička do pasu by byla prima, ale tu mám jen v růžové nebo bordó krátký kožíšek.

      Vymazat
  11. Krásný vzor na sukni a líbí se mi ty barevné kombinace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli tomu vzoru byla látka bez velkého rozmýšlení moje.

      Vymazat
  12. Já chci taky umět šít :-) Ta sukně vypadá moc hezky.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já už se musím ponořit do toho šití. :) Sukně je skvělá a zbytek také. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé, obojí, lepší však se sáčkem, ale zase, foto a realita by možná názor změnil... Těžko říct:-)
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!