pondělí 9. července 2012

Šaty s hadím potiskem

Těsně před dovolenou jsem ještě stihla spíchnout šaty z nedávno pořízené látky. Ta byla jediná zbytková tj. dvakrát 70cm, šíře 150cm, proto vznikl tento střih, kdy je "sukně" v předu kratší a je to střiženo zešikma. V těchto šatech mohu v klidu vyrazit i do pražských ulic. Na dovolené jsem neměla s sebou kabelky, ani mnoho bot (chtělo by to podpatky a kabelku na oživení), protože se mi nechce platit nadváhu. Limit (15kg) jsem dodržela, protože jsem zvládla zabalit kufr o celkové váze 14,9kg. Máte také někdy problémy s nadváhou?


... a ještě portrét kvůli líčení a účesu:


30 komentářů:

  1. Tak jsem se po delší době (dovolené :)) dostala k tomu, abych prolistovala tvůj blog a všechny oblečky, které jsi přidala během mé nepřítomnosti, jsou krásné a moc ti to v nich sluší!
    Overal se mi moc líbí, stejně tak jako malé červené. A overal bych nosila klidně i normálně, byť je extravagantnější a lidé by se otáčeli (ale za tebou se musí otočit každý). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si chtěla jen tak před dovolenou spíchnout takovéhle šatky!!! Hned na první fotce jsem si říkala, že jsi krásně nalíčená a máš parádní účes, no a poslední 2 fotky mi to jen potvrdily! Krásná! A taky se mi moc líbí boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ještě bych ráda něco ušila z těch dvou zbývajících, ale jsou prázdniny a já mám víc na pilno než kdy jindy.

      Vymazat
  3. Konečně zase elegantní model :-) Moc hezké :-) Kde vlastně jste?

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je nádherné! Šaty i líčení ti moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasa!!!Tyhle barvy to je proste tvoje, strasne moc Ti seknou.
    Mela jsem podobne saty na plesy...byly nebezpecne prusvitne, sexy a obepnute...jo to byly casy jeste pred per kily:) a pamatuju si, ze jsem v nich po nekolik let obchazela ruzne plesy az se nakonec skoro rozpadly...nostalgie! Tady v Italii ani nevedi, jak ples vypada:(
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Já se v těchto barvách také cítím dobře. Naštěstí tyto průsvitné nejsou ;-). Také nostalgicky vzpomínám na některé plesy před dvaceti lety, hmmm to bylo něco. Na plesy chodím moc ráda. To mi také v USA chybělo.

      Vymazat
  6. perfektni!!!!moc ti to slusie
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. nežná, krásna, elegantná
    problém s nadváhou máme ale nie v kufri :D :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nadváhu tělesnou naštěstí zatím neřeším, ale špíčky po dovolené někdy ano :-)

      Vymazat
  8. Hollywoodské star se mají co učit od jedné úžasně krásné Martiny!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vivi. Moc si mne potěšila v mém dnešním smutném a neklidném rozpoložení.

      Vymazat
  9. Moc pěkné, jsi moc šikovná, celkově to vypadá velice dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marti, jsi prostě krásná:-)
    Problémy s nadváhou kufru já mám pořád, a tak se radši trmácím z Itálie do Čech busem, neboť tam si můžu vzít i kufr o třiceti kilech, kdežto letadlem jen o 15-ti. A to je pro mě trochu sci-fi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucie. Já bych tedy také asi jela z Itálie autobusem (nebo velkým autem :-), když do Turecka to fakt nejde.

      Vymazat
  11. You look gorgeous for 40 year old! :O :) xx

    OdpovědětVymazat
  12. love the pattern of your dress! beautiful! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý potisk! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé šaty, kdybych je viděla v obchodě, uvažovala bych o koupi :) Jste moc šikovná!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moj priatel sa odjakziva hrdi, ze na dovolenku sa zbali do kufrika o velkosi 30 x 30 cm. Ze do mojho lodneho kufra potom nabali celu kozmetiku, lieky, chirurgicky a obvazovy material, snorchle, neopreny a ostatnu potapacsku vystroj, je uz menej podstatne. Ja potom na osobnej vahe /ked vazime, ci sa vmestime do limitu/ zatajujem dych a stahujem brucho, aby sme to zvladli.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!