pondělí 9. července 2012

Šaty s hadím potiskem

Těsně před dovolenou jsem ještě stihla spíchnout šaty z nedávno pořízené látky. Ta byla jediná zbytková tj. dvakrát 70cm, šíře 150cm, proto vznikl tento střih, kdy je "sukně" v předu kratší a je to střiženo zešikma. V těchto šatech mohu v klidu vyrazit i do pražských ulic. Na dovolené jsem neměla s sebou kabelky, ani mnoho bot (chtělo by to podpatky a kabelku na oživení), protože se mi nechce platit nadváhu. Limit (15kg) jsem dodržela, protože jsem zvládla zabalit kufr o celkové váze 14,9kg. Máte také někdy problémy s nadváhou?


... a ještě portrét kvůli líčení a účesu:


31 komentářů:

  1. Tak jsem se po delší době (dovolené :)) dostala k tomu, abych prolistovala tvůj blog a všechny oblečky, které jsi přidala během mé nepřítomnosti, jsou krásné a moc ti to v nich sluší!
    Overal se mi moc líbí, stejně tak jako malé červené. A overal bych nosila klidně i normálně, byť je extravagantnější a lidé by se otáčeli (ale za tebou se musí otočit každý). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veroniko, za velmi potěšující komentář.

      Vymazat
  2. Taky bych si chtěla jen tak před dovolenou spíchnout takovéhle šatky!!! Hned na první fotce jsem si říkala, že jsi krásně nalíčená a máš parádní účes, no a poslední 2 fotky mi to jen potvrdily! Krásná! A taky se mi moc líbí boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ještě bych ráda něco ušila z těch dvou zbývajících, ale jsou prázdniny a já mám víc na pilno než kdy jindy.

      Vymazat
  3. Konečně zase elegantní model :-) Moc hezké :-) Kde vlastně jste?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Byla jsme v Turecku a bylo tam nádherně.

      Vymazat
  4. Marti, to je nádherné! Šaty i líčení ti moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasa!!!Tyhle barvy to je proste tvoje, strasne moc Ti seknou.
    Mela jsem podobne saty na plesy...byly nebezpecne prusvitne, sexy a obepnute...jo to byly casy jeste pred per kily:) a pamatuju si, ze jsem v nich po nekolik let obchazela ruzne plesy az se nakonec skoro rozpadly...nostalgie! Tady v Italii ani nevedi, jak ples vypada:(
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. Já se v těchto barvách také cítím dobře. Naštěstí tyto průsvitné nejsou ;-). Také nostalgicky vzpomínám na některé plesy před dvaceti lety, hmmm to bylo něco. Na plesy chodím moc ráda. To mi také v USA chybělo.

      Vymazat
  6. perfektni!!!!moc ti to slusie
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. nežná, krásna, elegantná
    problém s nadváhou máme ale nie v kufri :D :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nadváhu tělesnou naštěstí zatím neřeším, ale špíčky po dovolené někdy ano :-)

      Vymazat
  8. Hollywoodské star se mají co učit od jedné úžasně krásné Martiny!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Vivi. Moc si mne potěšila v mém dnešním smutném a neklidném rozpoložení.

      Vymazat
  9. Moc pěkné, jsi moc šikovná, celkově to vypadá velice dobře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marti, jsi prostě krásná:-)
    Problémy s nadváhou kufru já mám pořád, a tak se radši trmácím z Itálie do Čech busem, neboť tam si můžu vzít i kufr o třiceti kilech, kdežto letadlem jen o 15-ti. A to je pro mě trochu sci-fi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucie. Já bych tedy také asi jela z Itálie autobusem (nebo velkým autem :-), když do Turecka to fakt nejde.

      Vymazat
  11. You look gorgeous for 40 year old! :O :) xx

    OdpovědětVymazat
  12. love the pattern of your dress! beautiful! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý potisk! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělé šaty, kdybych je viděla v obchodě, uvažovala bych o koupi :) Jste moc šikovná!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moj priatel sa odjakziva hrdi, ze na dovolenku sa zbali do kufrika o velkosi 30 x 30 cm. Ze do mojho lodneho kufra potom nabali celu kozmetiku, lieky, chirurgicky a obvazovy material, snorchle, neopreny a ostatnu potapacsku vystroj, je uz menej podstatne. Ja potom na osobnej vahe /ked vazime, ci sa vmestime do limitu/ zatajujem dych a stahujem brucho, aby sme to zvladli.

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!