pátek 16. března 2012

Moje malá sbírka rtěnek a lesků

Překvapil mne ohlas na laky. Tak jsem si řekla, že zkusím rtěnky. Jsem překvapená, že jich mám pouze 7 a 7 lesků. Přitom jsem rtěnková. Bez rtěnku nevyjdu na ulici! Když nemám nalíčené oči, vezmu si brýle, ale bez rtěnky nevyrazím. Moje nejoblíbenější je Loreal Colour Riche 417 (mám 3ks stejné barvy). Na druhém místě je Yves Saint Laurent (YSL) Rouge Volupté 30 a na třetím se umístila také YSL č. 15. Nejvíc jich mám od Mary Kay. Většinou nosím odstíny oranžovo-mírně růžové a červenou. Včera se mi dostala do rukou temně fialová (Avon seductive violet) a vůbec není špatná. Asi ji běžně nosit nebudu, ale jako jarní mikro trend je super a třeba bude také tak svůdná, jak napovídá název. K rtěnce volím jen jemně nalíčené oči. Hezky voní a její intenzita a vzhled se dá různě upravovat, jak je vidět na fotografiích dole.













Seductive violet - svůdná fialová:


Měnící se intenzita, také lesk a mat:














S přidáním lesku Loreal Glam Shine 401 a poté vpití do ubrousku:











Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!